Home > Uncategorized > sokLan paLinG suSaH~~

sokLan paLinG suSaH~~

haddeyyy…pening aku nak jwb la…kenapa laaa org suke sgt ty soklan paling susah…soklan yg aku rase masih takde jwpn…heee setiap kali org ty aku rase nak cepuk je….

korg tahu pe??? soklan paling susah tu berbunyi begini

“BILE NAK KAWEN???”

waaaa aku paling tension ngan soklan nih..kalo masuk exm pon tak susah gini…haishhh ikut suke hati aku laa nak kawen bile…igt nak kawen tu senang ke??? adoiii…

tp mungkinada setengh famly senang n mudah nak lakukan….tp tidak aku laa…huhu…so sapa2 yg ty aku jwb tak tahu ok!!!!!!!!!!!!!

Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 05/12/2009 at 2:28 pm

    hehehe..sabo la yop.p/s–)kalu makcik2 yg tanya ko, ko jwp "leh tak saya jadi menantu makcik?"kalu pakcik2, ko jwp "pakcikla kawen ngan saye"hehehehehehehe

  2. 05/12/2009 at 3:38 pm

    faizal:hahha idea yg begitu bernal laa faizal hekehk

  3. 07/12/2009 at 1:34 pm

    ha… bila nak kawinn.. hahahahahaha

  4. 07/12/2009 at 2:54 pm

    ura:adeyyy jwpnnye dah di jwb hahah

  5. 08/12/2009 at 10:19 am

    jawabla lagi.. hahaha

  6. 08/12/2009 at 12:37 pm

    haha.. ura bila nk kawin?

  7. 08/12/2009 at 2:14 pm

    ura:oiitt semek..no kena nih!!!

  8. 08/12/2009 at 2:14 pm

    hahaha.. eh ura plak yang kena tanya.. abg bila nak kawin.? hahahaha

  9. 08/12/2009 at 2:15 pm

    abg:yeay!! abg ty ura…hahah so jwb laaaa ura ehhh hakhak

  10. 08/12/2009 at 2:17 pm

    hahahaha.. abg plak bila nak kawin? hahaha

  11. 08/12/2009 at 7:41 pm

    ura dok jwb..mana acii hahah..haaa ura ty abg..so bile nyee bang oiii hakhak

  12. 08/12/2009 at 8:30 pm

    ura nak kena jawab gak ke? ura kawin bln 11 atau bln 12.. hehehe

  13. 09/12/2009 at 8:42 am

    oow.. dkt dah ura tu.. thn dpn ek.. sebln lg..

  14. 09/12/2009 at 10:02 am

    hahaha.. tahun bila tak tahu lagi.. tapi bln11/12.. hahaha.. sengaL.. tahun bila ura kena fikir dulu.. ;p

  15. 18/12/2009 at 12:47 pm

    aiii.. bln 12 2009 dah nk abes ni.. hehe.. bila ni

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: