Home > Uncategorized > perMaTa unTuK isTeRi

perMaTa unTuK isTeRi

hehe layan jgn tak layan..aku suke sgt2 lagu nih…

p/s: hope satu hari nanti abg nyanyi tuk ayg deh hehe…romatik g2 ahaks..tu pon kalo abg bc laa blog ayang nih huwahuwa…

Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 17/11/2009 at 1:03 pm

    ahaiii ngah melayan laa nih…heee

  2. 17/11/2009 at 1:42 pm

    yang… i tak pandai nyanyi laa yang.. hahaha

  3. 17/11/2009 at 8:38 pm

    best best best…ahaks… kena belajo nyanyi dari sekarang…:P

  4. 18/11/2009 at 8:40 am

    eyena:hehe bestkan…

  5. 18/11/2009 at 8:40 am

    ura:ehh abg arol masuk tanding sokmo la…ye memang suke nyanyi hahaharitu karaoke die duet ngan sepupu ha adoi laaa 22 sedap sore hakhak

  6. 18/11/2009 at 8:41 am

    aujinz:yup..latih dr sekrg…dah kawen nyanyi tuk ur wiife deh haha

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: