Home > Uncategorized > reSuLt aKu

reSuLt aKu

status:
3 SPI

thn 3 sem 1:
wajib jalani LM (latihan mengajar)

nota ibu jari:
seperti yg dijanjikan..bermula dr 13julai 2009 hingga 16 okt 2009 aku selamat menjalani LM di SDAHA…

hari ni:
9 november 2009 (mcm cepat sgt je) aku diberitahu org serg classmate berbunyi sedemikian

((chat dlm fb))

atul: salamm
aku: salamm
atul: kakha, resul dah kuar…kat aimsweb…
aku: haaaahh!!! ye ke?? jap2 nak tgk..
atul: ha’ah…hema yg bgtahu kat kita…

yeahhh aku ngan berdebar teruss bukak aimsweb tuh…yo lahh excited kononNYEEE hahah, apa yg pas ti, tgn ku seram sejuk n dada ku bagai nak pecah…kuusss semangattt~~~

pun kanan pun kiri..akhirnyeee

TAADAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

CPA: 3.67
CGPA: 3.59

huwarggggg alhamdulilahhh hehe…ok doh tu…aku taget gakk A tp tak de rezki…yg bestnyee tuk cgpa aku naik 0.01 wakakka hekhek…

n yg tak syoknyee wolopon cpa aku tinggi masih tak dikira DEKAN sebb di bwh 13jm kdt…walahh weii tak kesah sgt laa kan sbb sem depan ada laaagiiii lalala hehe..

n tahniah tuk kawan2 yg lain sbb berjaya tamatkan LM kite dgn jaya nyaaa!!!!!!!

Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 09/11/2009 at 5:58 pm

    alhamdulillah..result yg bgs!

  2. 09/11/2009 at 6:16 pm

    alhamdulillahhh…tp biasa2 jekk

  3. 09/11/2009 at 8:57 pm

    cikgu Farha : wah..Tahniah. Tahniah…!

  4. 09/11/2009 at 9:41 pm

    ma kasihhh~~

  5. 10/11/2009 at 2:41 am

    cikgu yakin ckgu xmniru?? atau mmberi tiru?? haha..jeles2..sy yg gemar meniru pon xpenah2 dapat sehebat ini..yela tiru org yg sm level..haha

  6. 10/11/2009 at 10:45 am

    meniru?? mcm mana nak tiru..kan praktikal hehe..kalo ada exm pon tak pernak terlintas nak meniru sbb effectnye nanti anak cucu sy akan dtg…

  7. 10/11/2009 at 12:40 pm

    Salam, kak Ha..TAHNIAH ar..huhuhu, naik jugak PNGK..huda nyer turun lar..:P tp ALHAMDULILLAH..LM lbh terasa bermakna..

  8. 11/11/2009 at 12:01 pm

    huda..tq..tak pe sem depan ada lagi kan?? hehe

  9. 12/11/2009 at 2:18 am

    tahniah sayang.. =) status : tengah memujuk wan merajuk.. huhu..(erk? itu pun nak gtahu ke? saje nak kasik ha jeles.. haha..tak de kaitanggggg sokmo..)

  10. 13/11/2009 at 12:58 am

    waaah cemerlang! tahniah2

  11. 13/11/2009 at 9:31 am

    ura: tq2~~eyena: heh biasa2 je lahhh

  12. 17/11/2009 at 3:27 pm

    wow, tahniah cik farha 🙂

  13. 18/11/2009 at 8:49 am

    mis zana:tq~~

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: