Home > Uncategorized > ++ daH haBis daH ++

++ daH haBis daH ++

pes pes pessss sekali aku nak ucap ALHAMDULILLAHH, syukur sgt2 sbb aku masih diberi nafas tuk aku laksanakan tanggungjwb aku sbg hambanya….

hehe korg tahu apa dia?? moh moh bc sampai hbs..aku nak bukak sTory cik PareHa nihh ahaks…

tepat jam 650 ptg…azan magrib berkumandang…maka aku dgn rasminya hbs laa sudah puasa ganti aku tuk thn nih..yee haaaaa!!!! bak kate ummi “merdeka merdeka merdeka doh munggg” hahah tu ayat pertama ummi bg kat aku hekhek

alhamdulillahh lega rse sbb dah hbs pose..rugi woo tak puasa srkg sbb awal gler berbuka hehe…cam aku tulis td 650 ptg dah magrib lalala….

so sapa2 yg tak ganti lagi tuhh sila2 cepatkan berpuasa..sementara masih awal lagi nih…nnti dah lwt lambt plakk nak tunggu tahn depan baru cept plakk mase tuh hehe..

so apa lagikkk ESOK HARI RAYA !!!!!

Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 04/11/2009 at 8:27 pm

    wah tahniah ha..yani ade 6 hari lagi…huhuhu

  2. 04/11/2009 at 9:45 pm

    hhee…tq3..kire lewat laa nih..kwn2 lain hbs lama doh hha…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: