Home > Uncategorized > Fobia Ngan VIOS~~

Fobia Ngan VIOS~~

toyota vios..hemm sapa tak kenal ngan model kete nih??? haha tipu laa kalo tak de org kenal…kan glemor g2…hehe boleh tahan laa cantekkk..selalu berlawan ngan honda city kan?? hehe korg tak tahu?? iskk iskk..rugi wakka

alahh lupe kan hal itu..yg aku nak story kat sini..aku teramat2 lahh FOBIA ngan model TOYOTA VIOS nih..adehh ada 2 perkara yg membuatkan aku betul2 tak minat ngan vios nih…huhu

tgk model ye lah dah fobia kan..ni kalo tgk kale plak..disebbkan aku ckp td 2 perkara kan..so maknenye 2 kale laa waaaa tension aku..stiap kali aku drive or ternampk kete wane g2..lagi kau rase nak tendang2 jee kete tuuu hehe terok gak nih tahap kefobiaan aku terhadp VIOS nih….


haaa ni model yg pertama aku fobia..huhu bile aku igt rase nak cepuk jee tuan punye kete nih…sem depan aku akan berdepan lagikk waaa tension!!

aku fobia tang kaler kuning tuu…adoii tension gile tgk kaler tuh…aku rase kalo aku balik kg pon mcm die mengekori aku je..wakak padahall kete tuh nun jauh di jhr haha…tp plat D..hehe means penghuni die org kelantan haha…dah laa aku anti skit ngan org kelantan..aduhai..

ni satu ag..kaler coklat2 kan…aku penah naik kete nih hukhuk..lagi r wta aku geramm adoiii
n satu ag kaler coklat2..kiranye model yg baru skit laa…thn ni punye model huhu..kenapa aku fobia?? sbb driver die pernah menggangu hidup aku…sampai huru hara aku n abg aku dibuatnye…adoii sakit ati lahh kalo igt..menggangu tol…tp segalany dah settle..aku mls dah nak igt..yg penting aku jg hubungan aku n abg…

haa tu lahh 2 perkara yg menyebabkan aku fobia..kalo korg bc mungkin mcm biasa..tp ada beberapa peristiwa yg menghantui dgn tuan punye vios nih…huhu dan dr itu aku terus fobia ngan VIOS muhaha…sb tu masa abg berkira nak beli kete aku doa2 jgn lee die amik vios..hehe nasib baik..di booking kete lain hehe…selamat dohh…..

korg nak tahu aku minat model pe..haha of kozzz laaa HONDA heheh tp after 10thn keje baru nak beli kot..nanti awl2 keje beli yg termampu hehe…memng minat sgt2 model honda..tak tahu nape hehe…

k lahh mls doh nok story bab kete2 nih..sbb aku belajo lagikk ahaks…nanti2 deh…apa yg kau nak simpulkan aku FOBIA ngan VIOSSS!!!!

Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 01/11/2009 at 9:29 pm

    hahaha, kenapa plak fobia ngn kete? tuan kete kang yg wat ha fobia.. fobia laa ngn tuan kete.. ura fobia dengan nama su.. ish.. memang tak ley laa.. kalau ley, nak elakkan ade kwn nama su.. tension tahap gaban!!tapi skrg.. ura bljr pelan2 buang kefobiaan tu.. tak baik fobia lama2.. hakhakhak..

  2. 01/11/2009 at 10:06 pm

    su?? hhe bakpe?? kehkeh..emm ha bukan tak nak buang fobia nihh tp takleh igt kete tu n tuan kete tu laa wat ha terbabas naik motor..nasib baik ha tak laju mase tuh..ee geram r kalo igt….

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: