Home > Uncategorized > kiSSinG frOM???

kiSSinG frOM???

tgk tajuk jam…(dlm keadaan berfikir)
hakhak apa punye tajuk daa….
karut sesudahnye mengarut ahaks…
tu r pg2 hari dah ngadap tenet so tetibe gatal tgn nak tulis tajuk tuh ahaks..
bior lahh bikin gempak skit amacam??
hakhak

k k k
back to our story mory maaaaa

mlm td
aku sungguh tak slesa..
ah laa mimpi kisah dlm novel
muhaha gile aku…
siap bermimpi2 ahaks..
hemm just forget it..
aku ada lagi kesah yg best mlm td…
huh

korg tahu?? hahaha apa dahh kompom korg tak tahuu ok ok
hemm mlm td aku DICIUMMM!!!!
arghhhh tak tahan gile aku
tension mension aku bile dicium bagak nak gleee adehh laaa

aku tak sengaja nak serah diri…
tp aku ngah tido maser tuh..
aku tak salah..

NYAMOK YG BERSALAHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

eee tension aku…
adakah nyamok memang suke org berdarah B??
emm aku pon tak tahu…tp ummi ckp g2..
aku igt agi ummi penoh ckp “mung ha ikut daroh aboh, daroh B, sbb tu nyamok suke”

erkk begitu kah?? tp aku memang berdarah B…huwaaa tension
g mana2 aku mesti bekal ubat nyamok…
kalo tak merana laa aku adoiii tension
free2 jekk bg kat die…huh!

hemm tu je lahh kesah aku DICIUM setakat nih..
len kali aku story hal lain plakk hehe

k
chow~~~

Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 29/10/2009 at 2:45 pm

    mak ura darah B gok.. tapi tak kena kiss pun ngn nyamuk.. hahaha..ura.. mak kata darah B gok.. tapi ura rs dok kot.. sebab macam ikut ayah darah A.. hahaha.. A untuk AZURA.. h0h0h0h0

  2. 29/10/2009 at 3:48 pm

    haha pdn r g2..doh ha nih daroh F kot wakaka

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: