Home > Uncategorized > tiKuS baRu~~~

tiKuS baRu~~~

yeay!! dah lama aku nak ganti tikus aku nih..asik wat hal jek..aboh aku pon bebel sbb tetibe die kerahhh dok gerok2 hahah…maklum lee muroh kang…so memang dah niat aku..bile aku balik ganu aku nak ganti tikus mondok aku nih dgn yg baru n tikus mondok yg lagi comeyyy!! harharharhar

k k k jom kite tgk yg lama lu deh…


haaa ni tikus mondok aku yg lama..tgk model pon tahu muroh je hakhak aku beli rm10 jeee haha tp bertahan gak tau..sempat hbs 2 sem aku pakai hehe….

jom tgkk yg baru aku replace tikus baru aku…


haaaa ni tikus baru aku..kaler oren g2 hehe..kali aku beli yg up skit..ala rm20 jee hehe…tu pon dpt kurengg rm18 hahaha murah gak kan..

mesti org ckp membazir jee pakai mouse..better pakai touch pad..adehh laaa aku lambat laaa gune tu nak wat per2 pon susah…

ADE AKU KESAH KORG NAK KATER APA??? yg penting aku bhgis gune mouse muhahhaa

Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 26/10/2009 at 10:34 am

    wah dah ada tikus baru..hee

  2. 26/10/2009 at 10:48 am

    waa..dpt gk gnti tetikus br yeh??leeya nk tkr cpu,tp xtukar2 lg..pe2 pn,cntik la wrna orange 2.. 🙂

  3. 26/10/2009 at 1:37 pm

    eyena:ha`ahh da lama geram nak tukar baru hehe

  4. 26/10/2009 at 1:37 pm

    leeya:hehe tq..tu r..ada lagi yg comel..dah rambang mate main amik jek hehe

  5. 26/10/2009 at 1:39 pm

    waa… oren tuuuuu.. i like oren… =)

  6. 26/10/2009 at 7:15 pm

    ura suke oren?? ha tak tahu pon..bukna ke ura suke pink??

  7. fndrocka
    01/11/2009 at 5:41 pm

    gunalah yg wireless..mudah,cepat dan betul.tapi mahal sikit.

  8. 01/11/2009 at 7:11 pm

    hemm tang mahal tu yg wat sy tak gune tikus wireless..lain laa kalo awak nak tolong belikan hehe

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: