Home > Uncategorized > heRe I am~~

heRe I am~~

assalamualaikum pembuke bicara ahaks….

yo lah…ni first entry tuk bulna nih….
so AGAK excited hehehe…
tak de apa2 berita..
sebenarnye aku kemlsn nak menaip tp sbb nak tunjuk sesuatu kangg so aku AGAK semangat ahaks…

aritu aku beli tudung baru haaaa…
so semlm aku pakai laa g sekolah..
wahh AGAK sesuai bile aku pakai..
n membuatkan aku rase nak beli byk2 jenis tudung g2 hahaha AGAK sengaL aku nih…
tak kesah lahh…
jomm tgk22…
sesuai tak aku pakai…

haaaa ok tak?? aku nak upload lagikk tp line AGAK sengaL so mleh nak tunggu…hehe…
tuk pengetahuan korg aku ada lagi 2 peseng tudung camni…pink n ungu hehe…
tu laa kalo dah rase perasan lebeyy memang nak pakai sokmo..lgikpon senang hehe..
so komen laa..ok tak??
Categories: Uncategorized
  1. 02/09/2009 at 2:14 pm

    Wah… aku tidak bergitu memahami tapi mudah-mudahan mengerti maksdunya. Tapi sebelumnya Assalamu'alaikum… Lam kenal dari aku…Mengenai kerudung bagus banget mungkin lebih tepatnya cocok, pintar memilihnya dan memang terlihat sangat pas… Ma'af bukan merayu, hanya mengungkapkan apa yang kulihat, udah ah nanti ada yang marah…

  2. 02/09/2009 at 2:37 pm

    ngeee lawanye tudung tu nama apa yer.? mahal tak? nak beli gak laa rasa.. waa katne beli tu… isk cam nak tempah 1 lak.. ayaiii

  3. 02/09/2009 at 3:23 pm

    hendriono:hehe org indonesia ye..salam kenal dr sy jgk….tq segan plakk rase hehe

  4. 02/09/2009 at 3:24 pm

    eyena:heheh tak mahal laa..aritu baru beli dlm rm15 je hehe emm tudung jenig yg de butang belakng..try laa senag je nak pakai tau

  5. 02/09/2009 at 4:47 pm

    lawa lak..sebb besar jugak..

  6. 02/09/2009 at 5:06 pm

    cun.. melecun n berseri2… kak pija dah lebih sebulan xpakai tudung bawal sjk ada tudung cenggitu!!! tp, kakpija beli kain sendiri n suruh sorang uncle yg di panggil 'abah' jahit tudung tu… setakat ni ada la 12 helai.. bila rasa dah tak cun pakai tu, kita pakai bawal balik!! đŸ™‚

  7. 02/09/2009 at 5:21 pm

    miss ubi:awk try laa..sesui je..tak nampak kolot pon hehe

  8. 02/09/2009 at 8:41 pm

    u ni pakai hape pn kena…cun!

  9. 03/09/2009 at 10:31 am

    hehee..ida pn ada tudung 2. cuma xpki lg je. plan nk pki raya ni. so ida, along n ibu sedondon la raya ni. hehehe…tp cuma b'lainan wrn je. cntk2….lain kalil pki lg k….

  10. 03/09/2009 at 2:53 pm

    unku:adehh..tak laa..kena tgk tudung gak ada gak yg tak sesuai heeh

  11. 03/09/2009 at 2:54 pm

    ieda:ahaks…tq2..ni dlm proses nak kumpul tudung2 can mi lahh kehkeh

  12. 03/09/2009 at 7:20 pm

    waa…. ha sangat comey.. suke3 tgk.. hehe.. pakai laa tudung macam ni lagi.. macam ustazah.. hehe

  13. 04/09/2009 at 1:26 pm

    pikok xseswai pakai tudung gini..hehe

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

