Home > Uncategorized > cuTi daH haBiS

cuTi daH haBiS

first sekali aku nak jerit..waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

oppsss dahhh hehe

adehh laa..dlm tak sedar cuti dah hbs..betapa bhgianyee aku duk umah sepanjng cuti nih..tahu nape?? sbb aku menggunakan sepenuhnye masa duduk di rumah…aku hanya keluar apabila ummi suh beli brg jee hehe…tu yg syokk tu…biasa aku mesti ilangg dr umah ahaks…agak nakal aku nihh wakakak…paling2 tak pon g merayau2 kehkeh..

tp sekrg tidak lagii sbb aku dah kehabisan cuti adehh laa..nape cepat sgt masa berlalu….tp dlm tak sedar dah seminggu kan kiter berpuasa…hehe alhamdulillahh…

weeiii nak besiap lu…paling lamabt kul7 aku gerak..

k lahh doakan aku selamat sampai ke pontian tau..esok dah mule sek waaa kemlsana melanda nihh….huhu…

opsss k k k…dah lewat nak bersiap lu…daaaa….

p/s: aku drive dgn berhati2 sbb set minda kete byk arini kat jalan raya..hari org mula balik waaaa…hope sampai awal laa….

Categories: Uncategorized
  1. 31/08/2009 at 10:14 am

    Oh hati2 ya?moga selamat tiba di destinasi~Zara.Dunia Sebelah Zara.

  2. 31/08/2009 at 11:45 am

    Salam merdeka.Ramai sudah mahu pulang pada hari ini. Kau jangan rasa sedih pula. Boleh balik juga nanti, terutamanya di hari raya.

  3. 31/08/2009 at 12:54 pm

    selamat bertugas semula 🙂

  4. 31/08/2009 at 10:06 pm

    ye la.. kak pija dok rasa malehnya nk ke sekolah.. tu cikgu tu… anak murid apa tah lagik agaknya… tp demi anak2 murid kita, kena la kuat semangat kan?? anyway, td kt spjg jln kt plus, byk tmpt jem… penat la. selamat mengajar ye!

  5. 01/09/2009 at 2:52 pm

    zara:alhamdulillahh dah selamt sampaii

  6. 01/09/2009 at 2:53 pm

    iron man:iyee..aku tak sabar nak balik tauu hhe

  7. 01/09/2009 at 2:53 pm

    cik ted|:waaa..just praktikal..tp bz mcm cikgu biasa gak huhu

  8. 01/09/2009 at 2:54 pm

    kakpija:a`aahh laa kak…hehe sy mse praktikal nihh amik pengalaman secukupnyee heeh

  9. 03/09/2009 at 11:39 pm

    waaa.. drive sendiri.. nak ikut.. hehe

  10. 04/09/2009 at 2:38 pm

    ura:jom lee…hehe

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

