Home > Uncategorized > caR MP3 aKu~~

caR MP3 aKu~~

enth kenapa..tgn nih gatal plakk g beli car MP3 nih…haha…aku kan suke brg2 elekronik nih…aku sendiri pon tak tahu nape..dr kecik ag aku suke benda2 gini hehe…so kalo suh wat keje apa2 yg berkaitan ngan elektronik nih memang cepat la…tp kalo suh aku wat keje2 pompuan agak lambat haha sengaL..

ehh melalut plak…jom kite tgk Car MP3 yg aku beru jek beli td…
haaa ni laa brgnye…pandai gak aku search kat tenet pic yg sebijik ngan aku beli haha tak payah aku snap gune fon comel aku tuh ahaks…

so korg rase ok tak?? korg nak tahu…aku terus laa wat eksperiment kat kete viva aku tuh…haha mulenye tak jadi..eee geram gak seposen…selepas 15mini meng’gogah’kan diri ngan car MP3 aku nih akhirnyee BERJAYA!!! yeahhh oppsss alhamdulillahhh hehe…

hemm agak mahal laa…aku beli RM33…yolahh name pon duk ganu kangg..kalo brg2 elektronik n brg2 kom nih memang agak mahal…waaaa tak kesah laaa…sbb aku dah org g anu so aku beli je lah…takkan aku nak g jhr semata2 nak beli benda alah nih toL tak? hehe

per2 pon aku dah puas hati haha pendrive 4G aku penuh ngan lagu2 kegemaran aku jek wakakka sapa yg tak tahan jgn naik kete ngan aku tau ahaks

Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 27/08/2009 at 2:46 pm

    x reti guna MP3.. ha ha ha ha

  2. 27/08/2009 at 2:52 pm

    ko gelakkan aku ke??? adeyy aku reti laa tp beda alah nih agak pelik soo aku mkn masa laa nak aktifkannye huwaaaaaaaa

  3. 27/08/2009 at 3:22 pm

    waaa.. nnt leh la dgr lagu2 kesukaan kita kt keta ayg.. hehe

  4. 28/08/2009 at 12:03 am

    comfirm lagu2 lama yang berkumandang.. hahaha

  5. 28/08/2009 at 7:51 am

    ura: muhaha well u know me la cyggg hekhek

  6. 28/08/2009 at 1:33 pm

    aku dh bli taun lps.rm27.

  7. Lun
    28/08/2009 at 2:58 pm

    mp3?apa tu ? heheslmt berpuasa ^_

  8. 28/08/2009 at 4:15 pm

    mmg senang guna mp3 ni. ida dr dlu pki mp3 kt dlm kete. but nw, set radio dlm kete pn dh pki mp3, so jarang jgk pki car mp3 ni. ha pki yg guna pen driv ke?klu ha nk tau, yg guna memory dlm mp3 trs pn ada. xde la mhl mn pn. dlu mula2 ida beli mhl jgk la…skrg ni je dh murah….

  9. fndrocka
    05/09/2009 at 10:09 am

    apakah lagu kewsukaan tu.metal?trash metal?led zapelin?

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: