Home > Uncategorized > keNa saMan!!!!!!!!!!

keNa saMan!!!!!!!!!!

pic ini sekadar hiasan lalala~~(muke pas kena saman)

salammm~~~

huarrgghhhhh!!! geram aku….tak pasal2 kena saman..jpj lak tuhh..alasan die sbb aku tak pakai tali pinggang keledar..haddoooiiiii

alkesahnye gini…aku baru je kuar pintu pagar umah…so aku mls laa nak pakai..dlm duk tarik2 tali keledar ni..tup2 tgk jpj kat depan..korg bygkan jpj tu dlm 50meter jekk dr umah aku…eeee geram tol….

tak pasal2 aku kena saman td adoii laaa…balik umah kena bebel kat abohhh waaa ampun aboh…ha pakai dohh td…tp jpj tu ckp ha tak pakai…giler punyer jpj…eeee

korg tahu aku kena berapa?? rm300 mak aiiii….aku marah jpj tu:-

“awak kena rm300 tauu”
“300??? sy tak keje lagi tauu!!” (kuat sore aku..sume org tgk)
“ye lahh, salah awak…awak g mahkamah dlm masa 2 bulan”
“tak sempat dahh…sy nak balik pontian dah…”
“tak pe..ada masa 2 bulan..boleh kurang rm50”
“ye lahh tu 50..k lahhh”

aku pon nonong je masuk kete…panas hati jgn ckp r…tak tersedar aku marah die muhahah..tekujat jpj2 yg tua2 kat situ..padan muke…mcm tak logik aku baru kuar pintu pagar dah kena saman…tak agak2..

eee per2 pon bulan ramadhan ni bulan menguji kesabaran aku…huh…

Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 24/08/2009 at 3:50 pm

    tu la pasal.. dugaan di awal ramadhan… kalau kita redha dengan dugaan.. insya ALLAH.. ada habuan di hujung nye nanti… sabo je la.. lain kali btau org jpj tu… nape tak tunggu depan pintu rumah saya… huhuhuhu

  2. 24/08/2009 at 4:12 pm

    ha g byr teros kawan yan kene 30 je kot

  3. 24/08/2009 at 5:16 pm

    dotblogspotdotcom:haaa tu r nak gak sound g2 tp tak smapai hati sbb kena tengking dah ngan sy awal2 haha…

  4. 24/08/2009 at 5:17 pm

    yani:waa ye ke yani?? tu r igt esok nok g tp aboh suh byr bulan 11 huhu

  5. 24/08/2009 at 5:39 pm

    ha..gi byr awal leh mintok kurang.sbr2..tak bek marah2 org bulan pose ni..hehehe..tp kalu kena kat wan gitu..tak th la mcm mana gok.

  6. 24/08/2009 at 5:41 pm

    Ha pila byr awal sikit..leh mintak kurang..sbr2 tak bek marah org bulan pose ni..hehehe..tp kalu kena kat wan, wan pun tak th mcm mana..mrh??myb kut..hahaha

  7. 24/08/2009 at 5:44 pm

    wan: haaa tu r..tempat kena saman sama ngan alamat umah..logik ke kena saman eee tak patut tau…

  8. 24/08/2009 at 6:19 pm

    waaa… jpj tak de keje.. sengaL..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: