Home > family, happy owezz > seLaMaT daTaNg saYanG~~~

seLaMaT daTaNg saYanG~~~

25 Julai 2009 merupakan tarikh di mana aku mendapat anak buah ke 5 hehe…bb gurL…anak abg yudie aku…aku excited sgt2…ye lahhh aku memang suke bb…lagi2 plakk bb gurl..sebelm nih anak buah aku 3 lelaki n sorg pompuan…n sekrg bertambah lagikk…waaa syukur n heppy sgt (hakhak mcm anak aku plakk adoii laa)

opp lupe lakk tahniah tuk abg aku…sbb dapt anak ke3 yg siht n comel tu….aku tumpang gembira kat sini….

hemm name bb NURUL IMAN ZAFIRAH BT MOHD SHAM ZAIRUSDEE…adehh panjg lakk nama abg yudi aku nih hehe…tuk pengetahuan korg kira abg yudi nihh abg kandung aku le…yg bersalin tu kakak ipar aku..yeee yee…

insya-allah bile aku da dpt pic tu aku upload kat sini…n kalo tak de aral melintang aku nak g kL g tgk bb baru…hehe…

k lahh aku nk wat lesson plan palk…daaaaaaaaa

Advertisements
Categories: family, happy owezz
  1. 28/07/2009 at 4:47 pm

    besh dpt ank buah baru..dh cium die..bau bb nie wangi sgt…

  2. 28/07/2009 at 9:39 pm

    ahaii tahniah2.. nak panggil cikgu farha ni makcik ke makngah ke maksu ni..hahhaha

  3. 28/07/2009 at 11:01 pm

    wah dapat anak sedara lagi ha..tahniah!mest tomei2 mcm amilin kn..hehehe

  4. 29/07/2009 at 12:22 pm

    wanie: a`ahhhh aku penah ciumm bb baru lahir…comey sgt..bau tu memang hy ada kat bb baru lahir je…waaa…

  5. 29/07/2009 at 12:23 pm

    eyena: ayyakkk dah lama jadi CIK DEE laa eyena hehe..ni anak buah ke5 dah…tunggu anak sendiri lambat ag ahaks

  6. 29/07/2009 at 12:23 pm

    yani: yuppp cumey!!! hehe nanti ari jumaat nak g kL….jom polowww eheks

  7. 29/07/2009 at 3:47 pm

    nk pollow guane weh…ambe jauh kt trg..ehhehetibe2 ckp mcm org tue=p

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: