Home > family, happy owezz > peTahnYer aMir~~

peTahnYer aMir~~

aku: hello kaktie!! wat mende??
kaktie: duk tunggu nok buke poser..kaktie ada 5 hari ag hehe
aku: waaa caiiyokkkk~~~ehh kaktie amir wat mende??
kaktie: ada tu~~jap kaktie panggil (amiir!! cikdee tepon nihh) (haaaa ok) jap2 ha die marii~
aku: ok…

amir: hello cik dee….eeee
aku: aaaa amir wat pe…
amir:…haa??? (tak phm soklan aku hahah)
aku: amir tak nak jumpe cik dee ke??
amir: amir tak tahu no tepon cik dee..
aku: tak tahu?? amir ty mama…die tahu tak…
amir: haa kejap…(mama2..tahu takk no tepon cik dee) (tahu3) haaa mama ckp die mama tahu…nanti amir tepon cik dee ye…
aku: ok…
amir: ok babai…

hahah terus bagi kat mama die fon tuh…

adoii laaa tu laa perbualan aku ngan anak buah kesaygan aku…pnadai sungguh berckp…rindu sgt2 kat die hehe…kekadang aku ckp lain die phm lain…wat aku pecah perut jekk kalo berckp ngan die…

tp tu laaa memang aku suke layan budak2 hehe….

Advertisements
Categories: family, happy owezz
  1. 25/07/2009 at 10:36 pm

    sgt keletah..cucu sulung mmg gitu…byk dipengaruhi org tua..last2 ckp pon suke loya buruk..hehehe

  2. 27/07/2009 at 1:48 pm

    hehe tu r…kalo dgr die berckp ase nak kenyek2 jekk mulut die..loyar buruk je lebey hah baru 4thn tuu

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: