Home > Uncategorized > boLeh taK nih???

boLeh taK nih???

assalamualaikumm sumee!! bgun2!! ustzah masuk blog nih hakhak…waa sengaL aku arini…adeyy…aku nak luahkan perasaan jek nih..

arini hari ke2 masuk kelas..semlm dah masuk..adoii laa leh tahan budak2 nih..maklum laa sekolah harian…huwaa…agak degil lahh boleh aku katakan…tp aku sahut as a cabaran tuk aku sbg guru praktikum…setakat hubungan aku ngan akan sejawat alhamdulillah…cume ngan budak nih..kalo masuk kelas adoii laa..

aku kena ngajo menggunakan tulisan jawi 100%…ni lagi satu prob huwaaa…dak2 kelas aku tak reti bc jawi…sikit2 je katanya…adoi laa nampaknya aku terpaksa kerja keras laa…sbb dah syarat praktikum ngajo dlm jawi…MARTABATKAN tulisan JAWIII yeeahhhhhh~~ hakhak (hiburkan hati sendiri)

hemmm cam ne ek..boleh ke aku??? ya allahh semoga aku kuat tuk lalui semua cabaran di dunia realiti di sekolah nih…kwn2~!!!!!!!!!!doakan aku tau!!!!!!!!!!!!!!!

Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 21/07/2009 at 5:48 pm

    boleh je tu.. do d best tau..ngeee

  2. 21/07/2009 at 10:37 pm

    best apa belajar jawi

  3. 22/07/2009 at 10:24 am

    chayok…chayok….ustzh!u can do it. hehehehe… ida doakn ha success sllu k…..

  4. 22/07/2009 at 12:15 pm

    bangun..!!! syyy diam2 ustazah mai dah..ahak

  5. 22/07/2009 at 2:58 pm

    insyaAllah boleh tu…nak seribu daya kan sis…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: