Home > Uncategorized > ROS ohhh ROS~~

ROS ohhh ROS~~

ROS…apa itu ROS?? Rancangan Orentasi Sekolah…hemm saper2 yg berada di bidang pendidikan kompom tahu apa itu ROS…dan sekrg ini lah yg aku lalui sekrg..

sebelum aku mula wat ros..sume org kate…ala senang je ros…mudah je…kejap je wat…tp bile diberi masa tempoh seminggu je tuk siapka ROS nih…adoii laa pening dibuatnye…pihak fakulti just bg ringkas sgt panduan tuk kami siapkan ros…huhu…

setakat nih maklumat yg kami dpt tak laa menyeluruh….n apa yg kami dpt tuh nak susun pon satu hal…pening gak tau…aku tak phm nape org leh ckp senang je…..memang aku akan pk posotif yg nak wat ros nih senang je…sbb kalo aku sendiri yg ckp susah alamtnnyee down gakk aku…huhu

skerg nihh sbb aku dah pening tu yg aku layan blog jap…kehkeh sj…tuk ilangkan tension…

minggu nih aku n kwn2 yg praktikal n cikgu2 baru kena join Minggu KOKO…heheh tido seklah weii jaga budak..tp aku rasa aku yg terbongkang muhaha..sengal…madi2 aku balik umah…sbb dekat je kann hakhak..dulu masa jadi student tak denye nak rase semua nih…duk berebut nak mandi..kena elok tak mandi wakakak oppssss pecah rahsia dennn hakhak..

k lahhh duk melalut dah…per2 pon aku seronok jadi cikgu…hehe

Categories: Uncategorized
  1. 18/07/2009 at 2:54 am

    senang sebab tiru kot

  2. 20/07/2009 at 12:17 pm

    lama sungguh tak jengah sini..slamat 'melayan ros'..all the best…

  3. 21/07/2009 at 3:24 pm

    monkey: maybe r kot…rasp: waaa tq masih sudi menjengah di sini ye…minggu ros dah lepas…last submit minggu k6…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

