Home > my stoRy > im bacK~~~~

im bacK~~~~

walah~~~~~~~~~ahaks..rindu aku tak?? haha (perasan jek lebey) well kalo akutakperaan bile ag wahhaha saje jerkk mukoddimoh jap..

ekcelyyy aku kat pontian sekrg hehe..so far aku sihat jek..sory laa lma dah tak on9..bz gak laa..sbb nak siapkan ROS..so nak tak nak tak nyempat laa aku nak ngadap tenet nih…

hemm aku dah dpt jadwal..hehe ni aku nak story skit..sepatutnye aku ngajo pagi tp ats permintaan sekolah aku ngajo petangg huwaaa ikut hati nak nangis tp tu laa bak kate GPK 1 sekolah aku kate..kena bersedia depan belakang kiri kanan atas bwh..huhu so aku terima seadanya….aku pikir positif n anggap ni satu cabaran tuk diri aku..cewaaahhhh

hemmm sambung2…ok aku ngajo semua form 2…ewaaaa camne lahh ek..next week aku start..adehh laaa tp aku cube hukhuk (deborr weiiiii~~~)

k lahh setakat nih dulu..kepad yg merindui aku (ahaks perasan lagii) kalo aku free nanti aku story mory lagi dehh hehe n kat sini aku tunjuk lee pic2 terbaru aku ahaks…byk ngan kwn2..

k mizzz u olllzzzz….love u~~~
Advertisements
Categories: my stoRy
  1. ai
    16/07/2009 at 9:31 am

    tingat masa aku jadik guru sandaran dulu. ngajor budak skolah menengah. rasa cam sebaya je. tp cecikgu lain sume ckp aku garang giler! sore aku leh dengar smp bilik guru! keh keh..harus la kan? kang budak buli lak kita..

  2. 16/07/2009 at 12:19 pm

    wah akhirnya ustazah ni update la..hehehehe

  3. 16/07/2009 at 12:33 pm

    selamat menjadi cikgu…hahahah

  4. 16/07/2009 at 1:06 pm

    hahai rindunyee kat cikgu farha.. hee

  5. 16/07/2009 at 1:54 pm

    gud luck cikgu farha..hope sume akk ok..(^_^)

  6. 16/07/2009 at 2:41 pm

    Salam Cikgu,Wellcome back on blog. Hope keep blogging always to know word to know much.

  7. 16/07/2009 at 9:15 pm

    ko tak nak ajar pg sebab takut lewat bangun ker?hehe

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: