Home > aDiahh > aWarD~~

aWarD~~

thanks a lot to my prenzz WAN MULIANI wahh fullname g2..seglemor tuannye hehe…ni kawan lama aku masa skoL darjah 6…dahh zaman hingusan kami haha zaman suke suki kami..yeahh kenangan itu masih bersisa walaupu aku mengalami sedikit ilangh igtn tuk zaman tuh haha maklum lee dak baru masuk kangg..so kenal2 yg glemor je wakak

weeii pe lalut nih..aku dpt award dr yani….meh aku tunjuk kat korg..

sebenarnye aku rules yg kena ikut tp mls laa…aku mcm tak de masa nak wat haha..so per2 pon TQ dr yani hehhe cantek kan????

Advertisements
Categories: aDiahh
  1. 01/07/2009 at 10:36 am

    Selamat atas Awardnya,… moga semangat terus.

  2. 01/07/2009 at 2:50 pm

    hahaha bagos2…xpe ikot rules pon..yani pon ambik ms sehari nk buat entry tu..hohoho

  3. 01/07/2009 at 8:15 pm

    waaa, cntik award.. satu seni yg menarik..

  4. 01/07/2009 at 8:15 pm

    waaa cantiknye award… 1 seni yg menarik..

  5. 05/07/2009 at 12:05 am

    tomey3 awrdnya.. nak se.. hehe

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: