Home > Uncategorized > puaSeR teNet

puaSeR teNet

yehaaaa aku dtg lagi tuk memenuhkan blog aku hakhak
hemm puasa internet~~(tiru gaya doraemon)

adoii laaa
adakah aku akan kuat tuk berhadapan dgn semua ini??
aku rase mcm nak gile..
arghhhh tuLun!!!
MyEm0.Com

huwaa 5hb nih aku akn bertolak ke pontiann
ye lahh kan aku dah ckp b4 this..
aku akan turun prkatikal ngajo kat pontian…

n start dr itu
aku dah tak layan tenet…
waaaa camne nihh
leh gilo den tauu

aku de gak cuber2 mintak broadbang (bak kata umet aku berukband haha)
tp tak dpt ahaks…
tp rilex jekk
bg aku rugi gak aku pakai…
sbb umah da ada

tp~~~~~~~~~~~~~~
leh ke aku tahan tak de internett…
waaaaaaaa
tuLun2~~~~~~~~~~~~

tp nak tak nak aku terpkasa berdepan gak…
so selamat tinggal kawan2…
enth berapa lama aku tak layan tak tahu laa

tp satu je aku mintak dr kowang2 sumee
doakan aku dpt ngajo ngan cemerlangg yee
jasa mu dikenang~~
ahaks

Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 30/06/2009 at 10:05 pm

    cian ko…aku pn kdg2 kena pose tenet gak sbb tu kdg2 aku ade kdg2 aku x da..opis aku x x bes nk b'tenet..nnti ade la sok sek sok sek..hehhehehhe

  2. 30/06/2009 at 10:59 pm

    tu r..aku nih dah laa gilerr layan tenett huhu so demi praktikal aku pasrah cewaahhh

  3. 01/07/2009 at 9:13 am

    insyaallah ha bole punyelor bole ke xdok connection..mest mati kutu la huhuuhha bwk viva baru ke?=p

  4. 01/07/2009 at 9:45 am

    yani: yup dpt viva ahaks…kalo ikut perancangan asal pakai vira..enth tetibe aboh ummi tukor plan…alasan sbb kete wira kete lama takut jd mende2 susoh aboh..so kalo pakai kete baru insya-allah selamt laa..tu je ahaks..

  5. 05/07/2009 at 12:09 am

    nnt ura mesti rindu ha.. huhu

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: