Home > family > kisah "abg" di rumah aku~~

kisah "abg" di rumah aku~~

aku duk siap2kan si kecil aku amilin pakai baju..
sbb mama die nak p mandi..
si amir plakk duk main otomen…

then aku dukung amilin nak wat jalan2 kat laman…
sekejp je sbb panas kat luar..
aku panggil amir masuk umahh
tiber2…

“cik dee!! cik dee!! ada abg ni~~” aku jengukkk…tak de org…
“mana ada amir!! masuk cepat!!” dlm hati aku mula tak sedap
“kejap laa cik dee…ada ni abg tu…tu abg…haaaa” muncung mulut die tunjuk…betul2 depan umah pintu bilik…

“haaa nak apa abg??” amir ty2 kat abg yg dimaksudkan…
aku berderau darah…memang tak de org!!

“dahh amir..jgn main situ!! masuk cepat” amir masuk ngan senyum2 kat aku..
aku dah mula takut..
hishh budak nih masih nampak lagi ke…

—————————————————

tuk pengetahuan kwn2 sume..anak buah aku yg sulung nih boleh nampak benda2 skit…
masa kecik2 dulu die siap main ngan benda tu..
aduhai..last2 sampai nangis…
ni bukan citer rekaan..sbb anak buah aku tuh ustz yg rwat die..dan ustz tu sendiri yg ckp g2…

sangkaan kami bile dah besar berumur 4thn nih dah tak nampak tp tak..masih lagi nampak…cume tak cam dulu la…

tu yg bile die kata ada abg depan pintu..memang kami takut hehe…ye lahhh sapa tak takut kan..aduhaii amir2…per2 pon aku syg dier hehe

Categories: family
  1. 20/06/2009 at 8:45 pm

    entah2 si amir mainkan ko… seram jugak kalau ada macam tu kat sini

  2. 20/06/2009 at 8:50 pm

    tak laa..kan aku dah ckp..anak buah aku nih istimewa skit..memang die leh nampak…tp bukan selalu r..masa kecik dulu selalu je huhu

  3. 21/06/2009 at 2:03 am

    abang tu sesat kot

  4. 21/06/2009 at 9:37 am

    kita je yg xnmpk abg tu, dia nmpk.. same2 r doa n munajat smg abg tu xmuncul lg pd pndgn mata amer..

  5. 21/06/2009 at 12:20 pm

    yani percaya ha..mmg ade budak y mcm ni..tp lama2 die kn berubat la..takot nant jejas kehidupan die bile besarseriau bile dgr ni…hehehe

  6. 21/06/2009 at 12:29 pm

    yani: haa tu la..jarang sgt die nampk..tp tgk keadaan die dulu die takut..skrg die mcm rilex je..ustz pon ckp tak de per2 means tak mengganggu life die bile die dah besar sbb die sendiri akan fhmm

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

