Home > family, random onlyy, sekadar story > aboH nGaMoK di paGi haRi

aboH nGaMoK di paGi haRi

adehh..
pg2 hari aku bgn dgr aboh aku marah2..
tekejut gak..
aku ty ummi nape..
sbb result nur adik aku yg belajo kat poli tuh kena tahan..

patut laa dgr aboh ckp
“pengajaran la tuh…bukan g belajo..main je byk…”
huhu aku no komen bab tuh…
tak tahu nak ckp pe..

sampaikan aku nak mintak duit nak beli kamus pon tak dpt…
adoii
geram2!!!
so tak kuar lagi laa aku arini…
duk lepak umahh
eeeee

td sebelum kuar aboh maroh n warning nur
aduhai…
kecut perut aku…
die suh settle kan sendiri ngan poli…
sbb aboh nak tahu arini gak result die
huhu…
aku plakk yg gerunn

aku takut sbb aboh aku jarang mengamok…
kalo die marah memang betul2 marah
huhu…

tak dde pe dah..
laporan di pagi hari
n frust tak leh nak p cari kamus arini
huwaaaaa

Advertisements
  1. 17/06/2009 at 8:19 am

    itu dah tanggungjawab seorang ayah…

  2. 17/06/2009 at 9:22 am

    btol kata haruan tasek.. biar nur sedar n bingkas bangun.. kuatkn smgt n giatkn usaha..

  3. 17/06/2009 at 10:41 am

    huuhu….teringat kat ayh…:)

  4. 17/06/2009 at 10:59 am

    apa kata ko upah aku jd kamus bergeraklalala

  5. 17/06/2009 at 11:46 am

    eh..kene tahan biasenye xbyr yuran je kn?ni sbb ape?

  6. 17/06/2009 at 2:16 pm

    ayah mengamuk utk kebaikan tu…tapi mmg takut je kan bila ayah mengamuk…lain dari ibu caranya, nak nak kalo ayah jarang2 berbunyi…

  7. 17/06/2009 at 5:30 pm

    itulah sikap seorang ayah yang bertanggungjawab…semua bapa ingin melihat kejayaan anaknya..tidak hairanlah kalau abah akak buat adik akak cmtu…:D..saya pun dulu lebih teruk dari tu kene marah..kdg2 sampai rotan naik atas belakang…:D

  8. 17/06/2009 at 7:33 pm

    Teringat masa zmn dolu2, my dad pernah mengamuk simbah air 1 baldi mase kitaorg tgh tido. Huhu. saper suh bgn lambat.

  9. 17/06/2009 at 8:18 pm

    haruan:yuptul tuh

  10. 17/06/2009 at 8:18 pm

    yani:kena tahn sbb kunci bilik hostel bukan die yg anro by hand..die suh org lain huhu…tak pasal2 kena denda rm5

  11. 17/06/2009 at 8:45 pm

    SALAM… SINGGAH JENGOK?

  12. 17/06/2009 at 9:07 pm

    ha nak cari kamus pe? kamus bA?sian nur.. sabar jelaa.. dah nak wat macam mana. salah dia jugak. len kali antar by hand.. huhuorg zaman skrg bukan ley harapkan pun. 😦

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: