Home > Uncategorized > muDahNya muLuT naK beRkaTa~~

muDahNya muLuT naK beRkaTa~~

huh..td aku terbaca satu komen..memang betuk pendapt die tp sebenarnye aku mcm tak leh terima..sbb bg aku mulut memang mudah mengeluarkan kata..dan die dah gembira dgn keputusannya…

aku tak setuju sbb aku sendiri yg alami..mungkin org takkan phm apa yg berlaku..tp bile kita berada dlm satu msalah..org akan hy tahu menunding..tp bak kata pepatah “berat mata menadang, berat lagi bahu memikul”

memang setiap keputusan yg nak kita wat memerlukan keyakinan dlm diri…dan aku setuju tak semesti die yg kita fikir terbaik tuk kita, tak semsetinye terbaik dan begitu lah sebaliknya…tp tu lah senang mulut nak berkata…tp hakikatnye??? pk2 lah..

aku bukan pe…org dah bhgia senang la ckp..aku ckp bukan sbb aku tak bhgia..tp apa yg aku lalui amat menyakitkan..sbb setiap manusia kan tak sama..dan sesbuah keluarga yg kita ada dan wujud kat dunia nih memang tak sama…cara didikan..n sebgainya…

sbb tu aku nak ckp..kalo aku berkata org kata aku mulut celupar tp aku memang tak elh terima pendapt die…bukan sbb aku jeles ke tak…tp cube phm keadaan kami yg memang org akan berkata “sabar laaa”

tp kena igt tahap kesabar tu ada tahapnya….

thas all!

Categories: Uncategorized
  1. 11/06/2009 at 8:17 pm

    🙂

  2. 11/06/2009 at 8:25 pm

    ura: ha tak maksudkan sesapa..td ha terbaca satu komen kat blog membe..tu yg ha jadi hot..ha rasa ura phm kot…

  3. 11/06/2009 at 8:50 pm

    heychill k. 😉

  4. 11/06/2009 at 10:41 pm

    siapa budak tu… bagi tau aje confused nanti pembaca…. kami nie kaki komen juga

  5. 12/06/2009 at 7:46 am

    yg penting bukan ko…hehe dont woryy

  6. 12/06/2009 at 4:08 pm

    ermmm….hope u'll feel better now 🙂

  7. 13/06/2009 at 8:55 pm

    yeahh..skergg memang heppy…sbb bary balik dr famly day

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

