Home > frust, ragam kehidupan, sajak dan luahan hati > aKu naNgiS LagiK~~

aKu naNgiS LagiK~~

aku rasa dah lama aku tak nangis…entah mlm td aku sayu sesangt…sampaikan hati aku betul dah mati di situ…dah lama aku tak nagis kerana hal2 yg berkaitan ngan hati…enth laa..susah aku nak storykan hal nih…

seingta aku…las aku nangis 2 sem yg lepas..means yg berkaitan ngan hati la…tu masa dia ambang aku…hemm tak pe lahh ada setengah perkara aku tak mampu nak luahkan….biar laa ianya di dlm hati ini..

tp..ptg semlm hy sebaris kata2 dr ummi aku wat hati aku terguris yg amat…memang tak patut anak berkecil hati ngan kata2 ibu…tp tu lah yg berlaku..setelah sekian lama aku tak memikirkan hal ni..tak sangke ianya dtg n timbul kembali…enth laa…

aku sedih sgt….dah lama aku pujuk hati aku jgn pikir hal mcm nih…tp peristiwa semlm wat aku terigt kembali n secara automatik hati aku terus mati…enth….

kekadang aku terpikir…aku rela hidup sendirian…aku lebih rela…aku tak tahu napa sampaikan aku sanggup anto msj kat buah hati aku : “abg..jgn laa tunggu ayg lagi..kalo lama sgt abg tunggu abg cari lah org lain..”

aku tak tahu nape sampai tahap tu leh aku sanggup katakan..secara jujurnye byk sgt perkara yg berlaku sampaikan aku rasa dah tawar hati dlm hal mcm ni…

biar lah aku sendiri…biar mas ayg tentukan segalanya..aku nak sendiri..aku nak puaskan diri aku…aku dah nekad

  1. 08/06/2009 at 11:48 am

    ko dalam delema apa sekarang nie???/

  2. 08/06/2009 at 12:02 pm

    kenape nie kak?

  3. 08/06/2009 at 12:20 pm

    byk2 bersabar sis….istigfar byk2 ye dearie

  4. 08/06/2009 at 3:07 pm

    bykkan bersabar k….mmg byk dugaan:D

  5. 08/06/2009 at 3:11 pm

    ape2 pun yang terjadi, ura tahu ha boley atasinya dengan tabah. tabahkan hati. tak yah laa ingat2 lagi pasal hal dulu2. bina hidup baru tanpa ada secalit kenangan dulu.ha boleh!! ura yakin 😉

  6. 09/06/2009 at 12:50 pm

    same la kite skrg ha..tgh jiwa kacau..sabo jeladilema sgt

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

