Home > ragam kehidupan > keSiaN kaN?

keSiaN kaN?

biasa ptg2 aku g amik ummie aku balik keje…so ptg td aku cam biasa menjalankan tugasku as a driver..otw balik ummi aku suh singgah kedai runcit kat kg banggol pauh..sebelah jek kg aku tuh…aku tunggu dlm kete je..mls nak turun haha sengaL..

dlm duk aku tunggu2..nampak laa seorg hamba allah..kesian..aku dah lama tgk die..sejak aku kecik ag…rupenye masih panjg lagi umur die…aku tgk die duk jekk tepi kedai tu..tak kaco org…

aku ty gak ummi aku name die pe..tp ummi aku tak tahu…setahu aku..arwah tok aku tahu..die penah bgtahu aku tp aku lupe ahaks…n arwah penah bgtahu aku..die period cam pompuan normal..pelik gak aku..ngatkan pompuan cam die tak period..tp kuasa Allah semua nih…

aku snap 2 pic je…kesian sgt tgk…kaki die cacat..aku selalu nampak die jalan…aku selalu igt arwah bgtau aku “jgn laa ada org jht apa2 kan die..” ye lahh diekan pompuan…kesian kan???
Categories: ragam kehidupan
  1. 02/06/2009 at 10:42 pm

    sian nyer die..msti ade sbb nape die jadi mcm tu kn??dulu kat umh lame aku ade org mcm nie..dei selalu berjalan n sambil tersenyum..kadang kena kacau ngn budak2..tp yg aku tahu dulu time kecik2 aku takut sgt ngn die..tp skrg aku xtahu die tu mcm mane

  2. 02/06/2009 at 10:47 pm

    tu r..dulu aku pon takut tau…tp sekrg aku nampak g2g2 jekkk

  3. 02/06/2009 at 11:50 pm

    huhuhuhukesian

  4. 03/06/2009 at 12:03 am

    cian nye..mintak Allah lindungi die…amin~

  5. 03/06/2009 at 11:36 am

    alahai siannye + sangat simpati..harap xde orang kacau die

  6. 03/06/2009 at 12:54 pm

    hmmmm,… sama tuch q pling ndak tahan liat ibu/bpak2 yg kyk gitu. kesian rasanya liat dia, penah nie sekali q jlan2 di taman ada kakek2 jualan popcorn pake speda "beli pi kueku nie nak,..nti saya kasih gratis 1. ya udah q lgsung beli tp ndak ambil gratisannya,..hmmm sedih rasannya macem mna lah klo kite tua nanti

  7. 03/06/2009 at 12:58 pm

    tak de orang jaga dia ke ha?

  8. 03/06/2009 at 1:57 pm

    tak tahu laa…ada kot tp ha pon tak ps ti sgt la ura huhu

  9. 03/06/2009 at 2:28 pm

    oow.. mak cik tu.. abg perasan gak kalo lalu kt c2..

  10. Lun
    05/06/2009 at 3:27 am

    siannye trk dia

  11. 05/06/2009 at 12:37 pm

    mmg kesian tgk org2 cenggitu..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

