Home > happy owezz > reSuLt aKu

reSuLt aKu

ai ai aiii….aku baru je pas tgk result aku..korg tahu ke?? huwaaaa..ok laa…sbb t ak gerak2 pon result aku haha sama cam sem lepas…adehh laa…tp ok laa dr jatuh tol tak??

haaa nampak tak?? hakhak aku tak tahu nak besarkan gane…so biarlah kecik pon kahkah…ok laa tuk GPA aku dpt 3.60 n CGPA aku dpt 3.58…alhamdulillahhh dekan ag..n setakat nih direct 4 sem aku dpt dekan hehe…syukur sgt sbb masa aku wat dip dulu tak penah na rase dekan gini..nak dpt 3 pointer pon susah..tp sekrg alhamdulillahhh…

Advertisements
Categories: happy owezz
  1. 01/06/2009 at 12:03 pm

    wah! tahniah farha…akak tak pernah merasa anugerah dekan tu…syabas!! moga terus sukses

  2. 01/06/2009 at 12:15 pm

    pandainya anak mak nie..bagus..dapat 3 pointer + kira ok la tu.Kekalkan prestasi farha dan selamat berjaya:)

  3. 01/06/2009 at 1:02 pm

    Tahniah n gud luck utk masa yg akan dtg.. :)nice blog!

  4. 01/06/2009 at 1:17 pm

    orite la tu….:P

  5. 01/06/2009 at 1:18 pm

    tahniah ha…..hope success sntiasa….

  6. 01/06/2009 at 1:19 pm

    congratulations cikgu farha..(^_^)

  7. 01/06/2009 at 3:12 pm

    tahniah.. chaiy0k3 utk ha.. 🙂

  8. 01/06/2009 at 4:27 pm

    tuk semua pengomen di atas!!! tQ!!!!!! hehe syukur sgt2..sekurgnyer tak jatuh result hehe

  9. 01/06/2009 at 9:04 pm

    apakah rahsianya?mesti sebab baca blog akulalalala

  10. 01/06/2009 at 9:24 pm

    a`ahh la luffy…sumber inspirasi..tension2 baca blog ko terus ilang tension sbb giler gelak lwak ko buat haha

  11. 01/06/2009 at 11:19 pm

    wah3.hebat!!tanhiah yekfarha ambik kos ape yek?kita xtaw..**hahammg powndemam kat umah leh makan banyakhehe 😀

  12. 02/06/2009 at 7:47 am

    amik pendidikan…ala tu pon kira rendah…kwn2 lain lagi tinggi…awak da kuar result ke

  13. 02/06/2009 at 11:30 am

    woh ganah ngat ha..tahniah..4x dekan tu

  14. 02/06/2009 at 2:08 pm

    yani..bukan pe nak tebus yg dip dulu…sekrg nih alhamdulilahh..nak buktikan kat mie..ha pon leh dpt pingt gak hehe

  15. 02/06/2009 at 3:05 pm

    tahniah syg.. hope success selalu..

  16. 02/06/2009 at 3:10 pm

    tq syg…

  17. 03/06/2009 at 10:11 am

    Tahniah akak Farha… doakan kejayaan Kaisah di hari muka ye…=> nak kurangkan Vitamin M Kaisah… kengkadang tu dok merangkak lagik padahal dah bole berlari… geram dibuatnya… 😉

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: