Home > Uncategorized > sPideRmaN froM toK beNg~~

sPideRmaN froM toK beNg~~

aku tak tahu nak cite hal apa..apa yg penting kata sini..arini jumaat riuh rendah umah aku sbb ada aktiviti menebang pokok kelapa n pokok durian belakang umah…yg peling aku tak suke byk siott cik ngge umah aku hahah cik engge tu gelaran tuk kerengga…wahhah ummi aku yg bg gelaran tuh..bijak gak tuh hakhak..

jadi tanpa memanjgkan story..meh aku tunjuk beberapa aksi yg sempat aku snap…secara jujurnye aku terpegun dgn keberanian pemuda ini hehe…

nampak tak ada org kat ats pokok kelapa nih?? hehe

tu dia..memegang parang…siap berdiri tuh..kalo aku terkencing n padan wat jeritan maut jek wakaka

hah…tgk!!!..siap dempangkan tgk tuhh haha…leh jalan2 lak tuu adehh laa…

pic paling cantek aku amik…kebetulan aku snap je buah kelapa jatuh hehe

ni aku g dekat skit hehe..aku siap menjerit masa amik pic ni..aku sendiri tak tahu napa..hahah sengaL

Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 29/05/2009 at 2:47 pm

    ko kenalkan aku ngan spiderman tu

  2. 29/05/2009 at 2:54 pm

    ko nak berkenalan ke?? hehe aku sendiri tak kenal..die duk kg makcik aku lee..

  3. 29/05/2009 at 3:20 pm

    Ngeri liat si Spiderman….sempet juga yah foto kelapa yang lagi jatoh…

  4. 29/05/2009 at 3:32 pm

    kenapa pokok kelapa tu kena tebang??

  5. 29/05/2009 at 3:45 pm

    hebat gak spiderman from tok beng tu hihihifarha pokok durian tengah berbuah kan?

  6. 29/05/2009 at 6:46 pm

    wa…..ko x nk ngorat ke spiderman malaysia tu????hahhahaha…asal ko x nk join die??jd spiderwomen..hehheheheh

  7. 29/05/2009 at 7:42 pm

    setiawan: hehe kebetulan…cntek kan heheputra: sbb entah..ayah aku bising katanya merosakkan pagar n bimbang takut lama2 tombang sendiri…so nak tak nak terpaksa tebang..kaksuzi: tak pon kak..menyemak jek dah la kurus hahawanie: waaa aku kebetulan arini jadi baik..berbaju kurung haha so aku mls nak layan org kat belakang umah…just tgk2 n snap gambo jek ahah

  8. 29/05/2009 at 11:56 pm

    spiderman..spiderman..i wanna be spiderman..lalala!!!

  9. 30/05/2009 at 2:28 am

    gagah ler abang tu

  10. 30/05/2009 at 9:49 am

    haha, spiderman tok beng..hehe..kecian pokok kelapa kna terbang..ape2pn slmt brjuang utk spiderman, smg brtmbh berani n pnjt pokok lbih tinggi lg..hehd

  11. 30/05/2009 at 4:22 pm

    waaa.. gayatnya.. huhu.. macam ura pulak yang nak jatuh. hakhakhak

  12. 30/05/2009 at 5:13 pm

    wei kha……hahaha… smart gile org hok nek pokok tuh ooookkk..wakaka…. dr kg c tuh.. publish ket name kg c..howoh laaa…kg BElaDaU seLaT..hakhak

  13. 30/05/2009 at 5:18 pm

    waa…encem gok laa…ye malu2 nok ngorat kakha sbb kakha aktif ngakk hakhak..oppss lupe..tp ye mari dumohh..just imort from canada!!! wakaka

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: