Home > ragam kehidupan > daH kaWen ke beLuM??

daH kaWen ke beLuM??

aku baru je pas menjelajah ke gambo2 kat fs kawan2 aku..hermm ada yg buat aku rase tergerak nak menaip sesuatu kat sini…kalo korg de pendpt leh r nak kongsi2 ye…

sebenarnye aku mls lahh nak citer hal org..senang aku ckp perkara yg bakal aku sebut pon aku sendiri pernah melaluinyer…dipendekkan story…alam percintann…hermm tetibe teringt kisah silam yg penah wat hati aku terluka yg amat dlm tp dmi kebhgiaan kedua org tua aku n bg seorg anak restu kedua org tua adalah rahmat kita di dunia dan di akhirat..ats desakan itu aku kecundang dlm 2x percintaan…sadis sebenarnye…ya kalo ikutkan org akan kata ‘eleh baru 2x je..tu pon nak kecohh’

takk..aku bukan nak kecohkan hal nih…salah tanggapan tuh sbb 2x percintaan membuatkan mata aku kena berhdapan kenyataan..n aku kena sedar setiap apa yg kita nak tak semetinye menjadi milik kita…tinggi mana cinta kita kat seseorg tuh tp hakikat tetap hakikat..itu lahh yg aku lalui sebelum nih…

tp bukan ini yg aku nak story sebenar..setelah menerjah gambo2 kekwan aku kat fs..igtan aku berputar saat aku bersama dengan mereka yg pernah bertakhta di hati ini…

tp kekadang bile aku pkir2 balik….memang seronok sbb dpt berjalan bersama2…pergi sana sini…aku tahu salah…aku tahu…tp kerana desakan cinta (konon) aku ikut kata hati….rakam gamba sana sini..seronok..kenangan yg tak mungkin terpdam bila bersama….enth laa…apa2 pon kenangan tetap kenangan…

demi keluarga tersyg aku tinggalkan semua tuh….namun sampai bile ianya harus terpadam….tp aku takkan perpaling ke belakang lagoo itu janji aku…

kekadang bile tgk gambo2 rakan aku cegitu hati jelek..bukan aku jeles…sbb aku tahu semua tu salah…sbb tu sekrg…walaupun aku siyesss aku byk kali berpesan pada diri sendiri..entah kau senang camni..aku tak nak mcm dulu….sbb aku tahuu…kalo kite terlalu berharap, aku takut ianya tak jadi kenyataan…aku bhgia hidup camni…

enty aku tajuk dah kawen ke belum kan?? korg phm ke apa yg aku nak sampaikan…kalo tak phm…cube lah dlmi maksud setiap bait2 yg ada…

😉

Advertisements
Categories: ragam kehidupan
  1. 28/05/2009 at 1:03 pm

    faham

  2. 28/05/2009 at 1:07 pm

    dah kawen ke belom? entah le? ko belum kan tapi nak kawen kan?

  3. 28/05/2009 at 1:47 pm

    kalau belum .. ngaku jer lah belum .. kalau dah tukar status tu bagitau lah dah tukar status .. takdelah yang terasa hati nanti

  4. 28/05/2009 at 3:00 pm

    farha: ikuti nasihat ibubapa, ianya pasti ada hikmahnya.

  5. 28/05/2009 at 6:16 pm

    LUFFY:hehe apa yg ko fhm??haruan: aku lom le…perkara yg lepas byk wat aku sedar sekrg..inbu: a`ahh tul tuh…tp nape encik cam nampak marah je??kuntong: iyepp…itu yg sy lakukan sekrg..sbb tu sy rasa hidup sy bhgia sgt2 sekrg..

  6. 28/05/2009 at 8:44 pm

    klu semua perkara nak kn minta restu mesti ssh nak idup kan…

  7. 29/05/2009 at 11:29 am

    hmm.. life is beautiful.. jika kita berlandaskan syariat agama.. 🙂 ustazah azura yang berkata.. hehe

  8. 29/05/2009 at 11:52 am

    sokong uraaa hehe

  9. 02/06/2009 at 8:29 am

    At least ko tau benda tu salah.. ok ler tu (saida)…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: