Home > ragam kehidupan > dieR nanGiss~~

dieR nanGiss~~

die berumur 12thn…
nak panggil pe ek..budak ke kanak2?? tap mcm dah besar…senang2 aku istilah kan sebgai die..

mak die vouge…bergaya..aku selalu panggil mak die “datin”
so phm2 laa kalo istilah tu aku panggil..korg dpt bygkan mcm mana kan…

mak die bz..selalu meeting sana sini..
dan die sekrg berada di rumah aku…
aku tahu die anak manje..
bile die berada dlm keluarga aku…aku kekok ngan kemanjaan die..
bile mlm2 aku tgk kepala die selalu lentok kat bahu ummi aku…
aku tak jeles pon tp aku kekok..
ummi aku layan…
anak2 die pon tak manje cam tu..

tp die tak salah…
die anak tunggal..
kalo sebut anak tunggal kompom manje..

kalo ikut hati aku tak suke ngan die..
sbb??
entah laa…mls aku nak story hal nih…wat aku sakit hati aku jek..
tp bukan salh die…
dan aku tak slahkan mak die…

aku kesian tgk die nangis…
aku nak pujuk…
“qis..jgn nangis..kan mama nak balik jap ag”
tp kelu lidah aku…
enth laa…
kesian…
anak sorg pon mcm tak leh nak jg…
entahh…aku mcm tak phm…

ni lah…
mcm2 ragam manusia sekrg..
aku tak perlu nak tgk kehidupan org lain sbb byk perkara yg aku tgk kat tv ada depan mata aku sekrg nih…
ni lahh sebuah kehidupan realiti yg ada…

Categories: ragam kehidupan
  1. 27/05/2009 at 2:09 pm

    xleh byg dia nangis.. nmpk cam gns je.. hehe

  2. 27/05/2009 at 2:11 pm

    kita tak leh nak tgk luaran je bang…kadang2 org yg pendiam tuh bersifat pendendam…

  3. 27/05/2009 at 2:57 pm

    hmm.. tak kan 12 tahun mak tak balik pun nak nagis.. huhu

  4. 27/05/2009 at 3:59 pm

    kesian dia… bukan salah dia.. janganlah ko benci dia.

  5. 27/05/2009 at 4:57 pm

    Aku juga mau nangis,…. soalnya aku nggak paham cakap apa nih ?

  6. 27/05/2009 at 5:08 pm

    sape ni ha??

  7. 27/05/2009 at 5:36 pm

    krg ksh syg….,,cian.,,

  8. 27/05/2009 at 7:46 pm

    sunflower: hemm entah la..ummi sy ckp maybe dier tak matured lagi..haruantasek: aku tak benci die pon…die memang tak bersalah dlm hal nih…cudbutterfly: tak lah, bg sy terlebih dah..sbb terlalu manje..tp mak die tu seorg yg tegas..mungkin bile die dah besar die akan berubah.. šŸ˜‰

  9. 27/05/2009 at 10:27 pm

    manje nya dia.. manje ke ngada2? hehe.. jahat mulut aku.. waa..

  10. 27/05/2009 at 10:29 pm

    adeh ura..nak laser biar bertempat syg oi..kalo ura di tempat ha mesti ura phm kot..sbb byk sgt perkara2 yg berlaku..entah laa

  11. 28/05/2009 at 1:51 am

    manja sangathuhuhuhu

  12. 28/05/2009 at 10:34 am

    luffy: a`ahh aku ngaku..over2 manje..huhu kekdang aku nyampah…hehe

  13. 28/05/2009 at 12:12 pm

    waaaa ku tahu siapa ituuuuu..waaa c lop nangis..tp bkpe ye nangis??? rindu mama ye keeee… doh skunk nih job hbs da ke????jage die? ke guane?

  14. 28/05/2009 at 12:25 pm

    my job already finishd laa darling…kalo dok ag wat pe ajok c kuor haha…elaun dah dpt kangg hehe….so belanje kepok je siyaa haha

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

