Home > Uncategorized > GauN peNganTiN~~

GauN peNganTiN~~

waaa..tetibe aku berangan nak pakai baju gaun pengantin yg kembang tu hehe…mcm cantek je tgk org pakai…hehe agak2 aku dpt takk nak pakai gaun g2?? huhu apa?? kawen?? adehh tak kesampaian kot..ye lahh mahal weii belanje..aku mana mampu..lagipon dlm otak aku nih..aku idamkan satu majlis yg simple tp meriah…n penuh berkat tu je…

tp aku teringin sgt tgk n terigin sgt nak pakai huwaaaa takper2…tak dpat tp tgk pic pon jadi lahh hehe…mana tahu satu hari nanti jd kenyataan tol tak?? kehkeh….
Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 21/05/2009 at 10:43 pm

    ko kumpul ler duit 😛

  2. 22/05/2009 at 9:26 am

    ehhe kalo ada rezki ehhh

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: