Home > Uncategorized > aKu n PanTai~~~

aKu n PanTai~~~

waaa…name pon org timur…heheh aku kan org terengganu…waa bangger2 hehe…ye lahh sebagai rakyat ganu wat pe nak dimalukan…aku penah duduk teluk intan, perak…3 thanu..pas tu penah duduk jhr selama 6thn…tp di hati aku tetap org terengganu hehe….anak jati ganu kangg….waaa dah kuor dahh bhs ganu aku hakhak

n yg paling best duk kg leh g pantai…tak jemur2 aku g pantai..nape entah..aku sendiri tak tahu…tp bile tgk pantai hati aku damai jek…luas mata memandangg syokkk sgt…aku selalu g pantai teluk ketapang…waaa n semlm aku g ngan sepupu aku Rosy…yg jd syok nye aku merempit waaaa seronok gilerrr hahah….

tak cy??? jomm kite tgk pic2 bhagia aku ms kat pantaii heheh



waaa bahagia aku haha byk ag pic..semput aku nak upload semua…pas2 penat posinggg aku g studium baru plak….dekat jekk ngan umah aku haha..best gakk ramai org jog kat sini…tp misi utama aku n rosy adalah bergambor hahaha sengaL…..kat bwk nih antara beberapa pic yg aku snap….

Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 17/05/2009 at 1:15 pm

    smlm saya pun pegi jugak Pantai Teluk Ketapang tapi apesal kita tak bertembung ek. hehe.bila free2 jom la kuar sama2 gi Pantai Teluk Ketapang makan Sotong Celup Tepung. ;;-)

  2. 17/05/2009 at 1:16 pm

    Aku pon suka tengok pantai macam kau. Terima kasih sebab letak gambar, buat rindu aku pada pantai rasa kurang sikit.

  3. 17/05/2009 at 2:15 pm

    cik kmar: lohh yeke??? hehe entah laa..lom ada jodoh kot hakhak..sy ok jek…mkn2 kmar belanja hakhak…iron man: waaa yeke…sama2..meh laa jejalan kat ganu…hhr

  4. 17/05/2009 at 3:24 pm

    aku juga sering ke pantai kalo lagi liburan, fotonya bagus….

  5. 17/05/2009 at 8:58 pm

    cantiknya terengganu

  6. 18/05/2009 at 10:06 am

    setiawan: pantai kat sane cantek2 tak?? teringin gak nak jejalan tempat org hehemonkey: haaa boleh laa cantek…tp kekadang dlm berite selalu tunjukk tempat2 yg kurang menarik…huhu mcm tempat lain tak de tempat g2 huwaaaa

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: