Home > Uncategorized > FesTivaL haRi guRu 2009

FesTivaL haRi guRu 2009

ni sepupu aku…die laa yg beria2 ajak aku g sini hehe aku layan jek…katanya nak tgk kawan die wat masuk pertanding Turtle Talk…adehh laaa yg tak sangkenye sek die dpt no 1…haha cikgu2 die siap berjoget adehh laa…per2 pon tahniahh tuk SS 1 yekkk!!!

ermmm ni masa aku duduk cokohh tungguh sepupu aku..kepenatan…maklum lee dah lama tak paaki tumit tinggi..so aku pon main snap jekk pic suasana kat situ…haha sengaL gak aku nih..sekeping jekk amikk hekhek
haaa ni laaa kau…tak hbs2 ngan baju merahh kehkeh..ni jekk baju yg aku ada wakaka…tak kesahh laa…b4 balik aku bergambar jap…so inilahh hasil nyee cewaaahhh….tak silap aku peringkat kebangsaan gak kot….tp mcm takk haha…yg penting aku tak tahu apa2 kehkeh
n nyempat jekkk aku jumpe abg aku jap…hemmm kejap jekk pas tu die balik huwaaaaaaaa…tak kesahh laaaa
Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 20/05/2009 at 4:20 pm

    waaa, qistina cam peserta je.. hekhek.. best gop jjln kt festival hari guru prgkt kebangsaan..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: