Home > Uncategorized > E cHaNge To A-

E cHaNge To A-

Senarai Tampal untuk Sesi/Semester 20082009/2 akan dibuka pada 20 April 2009 hingga 13 May 2009. Sila Login, kemudian klik menu Peperiksaan –> Senarai Tampal.

waaaa senarai tampaL dah kuar…
tp korg tahu pe??
adehh laaa
tuk paper Pengukuran dan Penilaian Pendidikan aku dpt E

tekejut tuh jgn ckp r
mcm nak mati aku…
mase dpt tahu tu aku duk ngangkut brg sbb ummi aku dah sampai hostel

aku maser tuh mcm nak mati biel dpt tahu E
sakit nyer hati Tuhan jek tahu…

magrb aku n kwn aku g kedai lec aku tuhh
aku ty napa aku dpt E
alasan die sbb final aku teruk..
pas tu aku ty ag takkan tak leh topup yg esement2 aku wat
lec jwb…dah topup dah…

aku dah diamm
aku pk..
kelass aku dtg
esement n presentation kau dpat pujian
test yg 2x n tetibe wat aku wat
final aku dpt jwb
bodoh sgt ke aku..

bile dah penat pk..rupe2nyer lebih 30org dpt E
n yg paling tak logik majoriti ketua kumpulan..
ya allahh..

bincang2 ngan dak2 kelas…
so kami akur wat keje tambhan..
hemm aku kira selamat sbb aku just bg nama jek..
dieorg dah wat..sbb dieorg dah tahu awal dr aku…

hemm dak2 alin aku tolong kumpulkan n bg tajuk..
yg sadisnye dah ada yg balik..
memang kejam r lec aku tuhh..

kami dah sepakat kalo die tak ubah result memang kami akan g jumpe dekan..
kami akan citer dari a sampai z apa yg die dah wat..
huru hara kelas kami kerana die..

dah laa selalu batal kelas..
pas tu menakut2kan kami..
pas tu selalu menganggap kami ni mcm bodoh sgt!!
uihh kalo nak cite memamng geram gile r…

hemm sekrg aku dah lega..
td pg aku dah check..
alhamdulillahh dpt A-
tp bg aku tak berbaloi..
patutnye aku dpt A…
hemm pk logik sekrgnye ok laa dr E waa
syukur pada Allah..

hope result aku dekan ag…
aminn

Categories: Uncategorized
  1. 11/05/2009 at 7:54 pm

    sian nyer ko..kalo au jd ko mmng aku bengang thp gaban la beb..bkn nk tlg student tp nk hancur kn student keje nyer

  2. 11/05/2009 at 8:04 pm

    haaa tahu tak pe…asub baik die tuakr..kalo tak tukar memang naik r name die kali nih haha..die takut gak kot kehkeh

  3. 11/05/2009 at 9:50 pm

    blh plak result berubah drastik cam tulect tu memang ada masalah mental

  4. 11/05/2009 at 10:00 pm

    haha..sbb masih dlm senarai tampal…kalo result teruk masih diberi peluang tuk student wat keje tambahan…tp tuk lec ni memang de prob..die yg suke nyusahkan student..tak pasal2 kami yg tak bersalah dpt E..adoii laa

  5. 12/05/2009 at 2:02 pm

    mmgpn suke sshkn student..syukur dpt A-.. kalo dpt E xleh wat PSm tau..

  6. 12/05/2009 at 8:08 pm

    tu laa..ura ckp kalo tak leh wat pnp memang tak phm nak wat psm huhu..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

