Home > Uncategorized > jaWab pooL aku pLssss!!!

jaWab pooL aku pLssss!!!

at-10-tion!!!!!!!!!

aLoppsss kawn2 sume..aku nak korg tolongg laaa jawab pooL aku nih…aku dlm dilema nih..cuti sem yg panjg hampir bermulaa….so aku harap korg dpt laa bg beberapa pendapt kat aku..

jwb ehhhh!!! korg tgk kat atas nihh ye lah tuh..tinggal vote jekk hekhek

**apa yg pentinggggggg keejeeee sssaaaammmmaaaaaaaaaaaa**
**thanks for ur coorperation!!!**

Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 05/05/2009 at 3:21 am

    umm da vote da..jadik guru ganti jer ade gak income…

  2. 05/05/2009 at 9:20 am

    jd guru ganti ok gak..ada income…

  3. 05/05/2009 at 5:10 pm

    urmmm..tol gak kan..aku dah mohon dah..tak tahu laa dpt ke tak…huhu

  4. 05/05/2009 at 6:51 pm

    bestnyer ko cuti2 panjangjeles!

  5. 06/05/2009 at 12:30 am

    Cikgu Ganti…. The Best

  6. 06/05/2009 at 12:32 am

    BuaT DeRk Je xDer ke?

  7. 06/05/2009 at 1:19 am

    jd guru ganti niat tu kena btul kan.. bukan sebab income. tapi sebab nak cari pengalaman utk bakal jadi guru nanti.. hehe.. (alim3) wink*.. wink*

  8. 06/05/2009 at 4:51 pm

    railey: tu r..dah mohon..kalo der rezki dpt la ngajo..mocha: haha ade jek..tak yah senarai pon memang buat derk hakhakura: waa alim ayat tp betul la..ha memang nak amik pengalamn b4 g LM hehe

  9. 07/05/2009 at 12:13 am

    haha.. ura ngah alim skrg.. wakaka.. gelepor alim.. hehe

  10. 07/05/2009 at 12:51 am

    guru ganti – dapat duitduk umah – bosanbuat web – dapat ilmu (best!)jadi aku vote no 3 =)

  11. 10/05/2009 at 3:24 pm

    menteil: waa tq2 hehe..aku dah mohon..tgk pada rezki laa huhu

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: