Home > marah > dah delete!!!

dah delete!!!

memandang kan ada org tak puas hati ngan aku so aku delete!!!
puas hati aku k!!!
yg korg duk dengki2 kat aku apa hal!!!
aku memang marah sgt2 sekrg…
mengata org entah2 diri sendiri lagu teruk dari aku…
tak pe2
aku tak kesahh
aku dah buang sume!!!!!!!!!!!!!!!!
PUAS HATI AKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Advertisements
Categories: marah
  1. 29/04/2009 at 9:37 pm

    hmm np mrh2 ni??xbaik mrh2..sbr k..

  2. 29/04/2009 at 10:34 pm

    sabo dik – sabo dik….

  3. 29/04/2009 at 11:05 pm

    biarkan la dorang..penat drg cakap….diam2 la tuh..

  4. 29/04/2009 at 11:45 pm

    picasa: huhu dah tak tahan sabr wakksonata: sakit ati lah kakmiss ubi: tu r..tp rasanye bile sy wat gini baru org diam kott

  5. 29/04/2009 at 11:45 pm

    picasa: huhu dah tak tahan sabr wakksonata: sakit ati lah kakmiss ubi: tu r..tp rasanye bile sy wat gini baru org diam kott

  6. 30/04/2009 at 12:05 am

    ha delete pe ni syg?

  7. 30/04/2009 at 7:13 am

    kc Farha delete hapa?ader org xpuas ati??

  8. 30/04/2009 at 9:51 am

    a`ahh pikok..akk tak tahu laa…rasanye akk tak kaco org pon..wat blog sekadar nak menghappykan diri sendiri tp ada je yg tak puas hati..tak phm tol

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: