Home > marah > maLas berFiKiR~~

maLas berFiKiR~~

hemmm
ptg aku tetibe hot…
geram gak laaa…
kekdang aku tak nak luahkan keadaaan tpp
lagi aku pendam n simpan lagi aku sakit…
tp aku selalu mengingatkan diri aku..
manusia ni mcm hal…
jadi bile aku berdepan dgn manusia jenisnye g2…
aku seharusnyer bersabar…
walaupun aku kekadang tak dpt nak sbr…

mls berfikir…
aku tak tahu nak strory gane…
aku sebenarnye tak penah jumpe ag org jenis mcm nih…
asal ty je jwpan die “tak tahu” “tak igt” “entah”
kalo korg bengang tak??
awal2 tak kesah gakk…
tp kalo dah selalu n itu jekk jwpannye sakit gak hati nihh..

kekadang terpikir2 sendiri…
napa g2??
kekadang kalo aku la..
kalo org ty aku tak leh nak bg jwpan mesti aku rasa bersalah…
sbb aku tak dpt nak tolong die…

tp aku tgk org jenis camni rilek jekk…
nampak st jenis mls berfikir…
tak fhm tol aku…
wat aku sakit ati jekk…

haii hati…
sabar je lah ye…

Advertisements
Categories: marah
  1. 21/04/2009 at 3:23 pm

    sabar3 ha.. jgn marah2 hot3.. nnt da tak comey.. abaikan jelaa org g2.. bkn mati pun ha klu dia tk jawab.. hehe

  2. 21/04/2009 at 3:37 pm

    gal org cm2 gak..tp bl da tgur..ok je~..xde da jwpn cm2 lgklu stkt hub kwn2..org tgur gak..lantak r..srupa xyh tny klu jwpn cm2..tny tiang lg bgus..xde la skt ht

  3. 21/04/2009 at 3:39 pm

    maybe org tue ngah banyak pk pasal benda2 lain kut. So dia tak nk bebankan dengan benda2 tue…

  4. 21/04/2009 at 3:51 pm

    ura: hemm ngah sabor la nih..tu yg ha lagi rela layan lagu kuat2 heheqe-runk: bukan tak nak tegur…tp rasa hormat sbb die tua dr kita..tp lama2 sakit ati aku wei…tol gak ek..lain kali aku ty dinding r hahahoasis: lahh kalo dah mls berfikir nak beban pe dlm otak die tuh…eee kalo awak berdepan ngan org nihh memang sakit jiwa..kita story mory tp die memang tak tahu per2…mcm katak bwh tempurungg adehh laaa

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: