Home > happy owezz > aKu suKerr Siti!!!

aKu suKerr Siti!!!

waaa aku tak kira r org nak kate per pon…
yg penting aku minat giler kat siti..
siti mane ek??
siti keembong???
siti square??
hakhak..
alaa siti mana lagi…
SITI NURHALIZA laaa!!!

aku tak kesah lahh die kawen ngan datuk k tuhh….
sian gak aku masa org duk kutuk2 dier dulu..
tp hakikatnye aku tetap suke siti…

aku memang peminat setia die…
tp aku tak penah beli album die hakhaj
sengaL
tp kolehsi mp3 aku sume album aku ada
wahahha
so aku memang minat gile…

mase ABPBH tu aku tak dpt tgk..
sb aku bz time tuhh
so aku tgk dlm u tube je lahh

perghh aku tgk die nyanyi lagu di taman teman tuh mcm dlm keset plakk
aduss kagum aku…
siap nari2!!
waaa aku suka sgt hakhak
aku siap download lagi hakhak

so kalo korg tak suke jgn kutuk2 ehh
sekurgnye die memang layak dpt anugerah penyanyi popular tuhh
sbb korg dgr laa sore dieee
waaa aku memang suke hakhak

ct…
sbg peminat setia yg dr awal ct kuar sampai sekrg..
aku tetap sokong ko
ahaks!!!

Advertisements
Categories: happy owezz
  1. 19/04/2009 at 3:59 pm

    samela kite ek..tp yani still ngutuking die..mane y xkena kutuk tetap kutuk beb!hehehetp mmg minat die dr darjah 5 lg!phewwweeittt

  2. 19/04/2009 at 4:10 pm

    untung ct ader peminta setia..huhu

  3. 19/04/2009 at 6:34 pm

    alamak….mnat agi ke cti tu…em xpe la….idop datuk k..hehehe

  4. 20/04/2009 at 12:53 pm

    waa. hidup ct.. ehekk

  5. 20/04/2009 at 2:16 pm

    yani: haha sama laa..dr awal ct nyanyi ag dah minat tau hakhakpikok: mesti laa…nak dibandingkan penyanyi sekrg adoii laaa sakit tinge dgr heheamir: haha akk minat ct jek…hal die kawen ngan sapa tu aku tak leh nak ckp pe..sebb allah dah jodohkan die ngan datuk Kabg: waaa semngt2 hakhak

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: