Home > marah > yaHoo LemBaP!!!

yaHoo LemBaP!!!

aku ngah geram nih….
eeee ikut hati nak aje aku hancurkan laptop aku
line tenet lembap gile…
nak bukak email pon lembap…
lagi2 yahoo…
dah la aku nak amik nota dr membe…
nak login punye lahh susah…
bile nak login nak bukak inbox pon jem
aku bengang gile kat yahoo..

eeeeeeeeeee
germa3!!!

aku lagi suke gune gmail…
nak attach file pon cepat jek..
nak bukak pon laju jekk
tak menyakitkan hati…

huhu…
sekrg kepala aku asik denyut2 jekk….
eeee
sabor2!!

Advertisements
Categories: marah
  1. 18/04/2009 at 8:45 pm

    aaiii.. sabor le.. nnt dpt le nota tu syg.. study smart2.. hehe

  2. 18/04/2009 at 9:44 pm

    okey je gnexde masahhuhu

  3. 18/04/2009 at 10:25 pm

    sy lak plg tak suka guna gmail sbb x mesra pengguna

  4. 18/04/2009 at 10:36 pm

    abg: waa kdg2 kesabaran itu ada thpnye eheksjoe: awak gune tak de masalah tp ngan sy yahoo wat hal…geram gakkoasis: haha masing la wak…setakat sy gune kalo nak attch file gmail lagi senang berbanding ymail nihh..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: