Home > Uncategorized > paKwe VS keKasih geLap

paKwe VS keKasih geLap

new topik??? ke aku yg baru tahu??
kekasih gelap…
aku sebenarnye tak phm apa itu kekasih gelap…
kekasih die kulit gelap ke?? ke orgnye gane??
waa ke ada makne lain??
huhu aku memang pening bile first time dgr perkataan “kekasih gelap”


pas tu pakwe plak…yg aku tahu pakwe tu buah hati, abg syg, boyfriend (same meaning ahaks)
tp bile aku dpt tahu ada org kata “dah ada pakwe pon masih ada kekasih gelap”
haaaa pe maknenye tu??

so aku nak kepastian aku ty umet aku…
menurut jwpn yg diberi…
cth seorg isteri mempunyai kekasih di luar sana…
aku pon pk…
tak ke namenyer tuh main kayu tiga?? ehh ke suami je yg leh main kayu tiga??


aku makin tak phm…
berhari2 aku pk..
sengak gakk padahal tak de kaitan ngan hidup aku…
tp aku pelik..
camne leh timbul kekasih gelap…
adehh laaa


emmm so bile dah lama aku mula fhm apa itu kekasih gelap…
means betul laa yg umet aku ckp…
tak kira r suami or is3 o yg bercouple…
die ada org lain selain yg die syg…

hemm means tu la kekasih gelap..


aku pk hal ni tak patut berlaku…
sbb syg lah seseorg tuh sejujurnye…
tak baik melukan hati org yg betul2 serius ngan kita…
tol tak kwn2???


bile aku tgk pada diri aku…
aku syg sgt pakwe aku…means abg la tuh
hehe syg abg tauu…
tak tahu nak ungkap camne lagi hehe…
sbb aku tahu…
sekiranya die yg mempunyai kekasih gelap hati aku terluka..
jd demi ikhlas kasih syg aku nih…aku hy ada die di hati…

LOVE U SYG…

Categories: Uncategorized
  1. 18/04/2009 at 8:44 pm

    love u too syg…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

