Home > Uncategorized > taG dr PutRa~~

taG dr PutRa~~

aduss…
mlm td duk tgk2 blog tetibe dpt tag plak…
memandangkan lama dah aku tak jwb tag…
bukan tak dpt..dpt gak tag tp aku sibuk gile n tak sempat nak buat…
so aku abaikan…
haha
sory ekk sapa2 yg penah tag aku..tp aku tak jwb wakakak…

so kali ni aku dgn rela hati nak jwb hehe…
lets go huhu!!!!

Arahan:
1)anda perlu printscreen wallpaper anda yang tengah gune skang jngan tipu2 ek x suke…
2)bgtau nape anda suke wallpaper anda ituhh…
3)tag 10 people
4)that’s all…

Jawapan:

1) maknenye wallpapwer laptop aku lah ye..hehe tak tipunye..kebetulan aku baru je tukar wallpaper, dpt tag hekhek…so ni laa wallpaper laptop aku…

2) napa aku suke ek??
sbb octopus ni cute sgt hehe…peristiwa mcm mana aku leh bownload wallpaper nih sbb ayah aku laa..heheh sungguh dier suh downlod melalu cimbclicks tu..hehe so alkesahnyee aku pon gune laa wallpaper ni..tgk pon cute jek n tak serabut hehe…
3) waaa tag 10 org ekkk ramao tuhh..meh aku senaraikan nama2 yg bertuah nihhh!!!

abg syg
ura
kmar
wani pakai spek (ahaks)
syariniey
pikok
kak suzi
kak ai
yani
ermmm sapa2 yg rajin nak wat hehe

waaaa selamat menjawab deh!!!
Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 16/04/2009 at 8:21 am

    hahaahha kali ni yani jwb…=p

  2. 16/04/2009 at 9:20 am

    haha..ini tag memang sgt senang..;)

  3. 16/04/2009 at 11:49 am

    haaa jwb2 jgn tak jwb hekhek

  4. 16/04/2009 at 2:19 pm

    waa, nk jwb gak.. tp nk upload pic yg print screen xdpt..huhu..lmbt ssgt..

  5. 16/04/2009 at 3:46 pm

    thnaks yer cikguhehehenti kita jwb erk.

  6. 16/04/2009 at 6:12 pm

    ohhhhhhhhh tidak! malas nyer nk wat..nnti aku wat tau

  7. 17/04/2009 at 8:16 am

    nanti akak wat ok…tapi tak tahulah bila tu hihihihi

  8. 17/04/2009 at 7:22 pm

    waa.. skrg ni da masuk 2 tag yg ha bg.. tak jwb2 pun ag.. tak sepat masa laa.. huhu.. nnt ura jawab.. huhu

  9. 18/04/2009 at 9:27 am

    ura: alaa ha tak pakse pon..kan ura bz..tak wat pon tak pe suker2 jekk heh

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: