Home > my stoRy > peNat sgT kot~~??

peNat sgT kot~~??

keadaan aku sekrg:-
1- sakit kepala
2- badan sakit2
3- tak larat nak angkat kepala
4- sakit sendi lagi2 bhgian peha..
5- lenguh2 badan
6- tekak perit; nak telan makanan pon sakit
7- idung mula berair

checking2:-
1- berkejar2 siapkan esement
2- tido kureng doh
3- 1 hari tak duk bilik; merayau waa
4- mlm ada kelas sampai kul11
5- otak ligat pk wat web (projek4-last submit this week)
6- tak reti duk diam; ada je keje nak wat
7- asik kena ujan pans jekk hari2

hermmm adakah ini menyebabkan perkara2 di atas melanda diri aku???
aku betul2 tak larat sekrg…
jem rase otak…
tekanan perasaan doh aku…
aku penat sgt kot…

Advertisements
Categories: my stoRy
  1. 11/04/2009 at 7:09 pm

    kesiannya…saya br je melepasi minggu maut..minggu ni mmg bz sgt2.nk korek idung pn tak sempat..heee..ada test, kuiz, asignmnt, report, projek lg..rasa mcm nk bunuh diri jer..tp nasib baik ada iman lg..gud luck 4 ur website.

  2. 11/04/2009 at 7:11 pm

    aduhai.. klu ye pun.. jgn laa smpai kurg tdo. nak exm ni laa kita kena tdo yg ckup.. utk pasti kan otak kita akan bfungsi ngn baik…ni ade yg nak kena ni.. ha bwk2 laa rehat jugak.. pok palee kang.. huhu

  3. 11/04/2009 at 7:25 pm

    putra: waaa sy nak kentut pon tak sempat hahah…adehh wat lawak ekk..hehe awak pon gud luck for final exam…ura: dohh nok wat gane..itu lahh bila kite berada di saat nak jatuh tangger waaa…

  4. 11/04/2009 at 7:55 pm

    jatuh tgga? pesal pe plak jatuh tgga? huhu.. jatuh2 slow skit eh.. kena naik je.. tak ley jatuh.. sume alasan tak diterima melainkan selepas usaha tlh dibuat sebyk 700%.. hehe

  5. 11/04/2009 at 7:57 pm

    hahaa..asalnya sy nk ckp cmtu ar..nk kentut pn tak sempat tp nmpk mcm kotor sgt..uwaaa…

  6. 11/04/2009 at 8:06 pm

    ura: kesimpulannye ha dok phm ura ckp pasal pe wakakakaputra: wakakka sy lak yg selmabe hakhak..

  7. 12/04/2009 at 11:10 am

    Pergi la klinik. Risau jugak klau2 kena denggi or sebagainya…

  8. 12/04/2009 at 11:52 am

    oasis: ehh tak de sampai kena denggi..mungkin kepenatan tahap gaban kot…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: