Home > my stoRy > kiSah aKu~~

kiSah aKu~~

selama 2 hari aku tak wat entry baru mcm2 hal yg berlaku kat aku sebenarnye…dlm dua hari nih aku ketawa happy n aku menangis sedih…kenapa ek??? meh aku story skit..

—————————–#########################——————————–

situasi 1

aku baru balik dr kelas…singgah meranti beli air…dah brg byk tumpang le buku yg sekeping ala2 nipis tu kat bakul umet aku….

sampai kat kolej, aku nonong le ngan plastik air…tiber2 aku dgr satu suara: “oitt!! nonong jer”

aku benti n tersentak: “mana de,sy bwk air lahh…meh laa sume brg sy bwk!” “ehh sj je”

aku diam terus masuk bilik…n aku terus diam n diam..masam n terus bermasam muka…

korg rasa napa??? kecik hati?? napa ek??? hermmm memang aku kecik ati yg amat sgt..sbb apa yg aku story tu baru sedikit sbb byk lagi perkara lain yg wat aku kecil hati..dah lama aku tahan n diam je…cume kali nih aku terpaksa luahkan sbb hati aku sakit sgt2..mcm2 dlm kepala otak aku nih….

aku nak stiry panjag tp biarlahh setakat nih cerita nih berhenti…sbb aku rasa makin aku igt makin aku sakit…aku rindu suasa aku di kusza dulu…

kakha, ura echah….kite org tak pernah berkira…belanje…nilai persahabatan di antara kami memang digunakan sepenuhnye…susah senang dikongsi bersama..hatta kadang belanje sampai habs berpuluh2 ringgit pon kami ok jekk….sbb?? sbb kami faham apa itu persahabatan…entahh laa…kenangan itu tak mungkin aku lupe sampai bile2…

situasi 2

“napa nelang(garang+marah) sgt nih? nak kena tampar?”
“berani ke?”
“berani r, meh sini nak kena tampar!”
klik..aku matikan fon…

dan aku terus menangis…menangis dan terus menangis….lega kejap…saat begini aku terigt ustaz ckp..”apabila seorg lelaki yg sanggup berkata sedemikian tak layak jadi suami”

ya allahh dugaan apakah ini?? layak ke die jd suami aku satu hari nanti?? aku terus menangis dan memangis…hemm aku on balik henset….aku bls…

“senang je nak tampar ayg ek?” “ustaz ayg ada ckp kalo lelaki yg sanggup buat g2 tak yak jadi suami,maf ye…askum”

selepas tu bertimbun2 msj masuk..hati aku puas bile aku dpt ckp g2…hemm entah laa…aku takut bile memikirkan masa depan…adakah aku ditakdirkan tak berkahwin??? hati aku betul2 sakit..mcm2 pujuk rayu yg aku terima sampaikan die sendiri yg kecik hati…alasan yg diberikan selama nih die selalu maafkan aku…entah laa….

—————————–#########################——————————–

itulah kesah yg aku lalui sepanjg dua hari huhu….harap selepas nihh aku kembali normal..sbb aku nak final dah…semoga aku terus cemerlang n kekalkan dekan lagi…kawan2 doakan aku..AMINNN~~~~

Categories: my stoRy
  1. 05/04/2009 at 10:35 am

    la.. nape plak gaduh ngn abg aroL ni.. hmm.. sabarlaa ha.. gaduh2 tu mknany salng nak kenal.. nk tahu hati budi masing2.. tp ura doakan ha bhgia.. jgn laa sedey2.. ura kn ade.. :)hmm.. ura doakan ha sll kuat.. jgn gaduh2.. mg cepat baik..tabah kan hati..ura sll tahu n yakin.. ha mmg kuat.. ura sokong ha..

  2. 05/04/2009 at 8:04 pm

    ura: huhu entah2 tibe2 masing2 hot plak…tp kite org dah ok dah…mungkin ha pon salah gak…

  3. 06/04/2009 at 1:00 am

    haaa.. mcm tulaa kwn ura.. da berbaik pun.. dala gaduh2.. huhu

  4. 06/04/2009 at 7:00 pm

    hmm ni la dugaan org b’cinta kn??skjp ok,skjp gduh..tp alhamdulillah la ha dh ok ngn bf..sume ni de hikmah disebalik,kn??hope ha ngn bf akn lbh matang dlm hdapi dugaan ms b’cinta ni..lya doakn moga kalian bhgia smpai akhr hayat..i’allah..ibu lya prnh ckp “klu psngn 2 gduh or de slh fhm,hub 2 akn b’+ erat sbb kte akn lbh knl psngn kte..”..nway,gud luck 4 u guys…=)

  5. 10/04/2009 at 6:59 pm

    nisa komen- wlaupun entry nih dah laa…tp nak gak komen.xkira!huhu alahai kwnku yg sorg nih…biasalah ha dlm percintaan ni mcm2 yg akn berlaku.kdg2 ade baiknya kite tahu buruk pasangan kite..dr baik ajer. bile sepanjang percintaan asyik baik jer takut2 nnti bile kawen sebaliknya sbb perkhwnn itu satu perjudian hidup(bak kata mak mertuaku)…yg penting ha sabar + senyum selalu..

  6. 14/04/2009 at 1:21 pm

    nisa: a`ahhh ha tahu…ha terima semua nih..adat percintaan…nanti dah kawen entah paa dugaan kita tak tahu ag..tul tak??

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

