Home > my stoRy > ganGGuaN di TgH mLm!!!

ganGGuaN di TgH mLm!!!

morning sumer!!!
waaa ni aku pg2 semangt on9 sbb aku nak strory hal tgh mlm td yg berlaku…
MyEm0.Com
geram aku tauu..

aku tido dlm kul12 gak lah…
duk msj2 ngan buah hati aku lu…
tibe2 aku terlelap…
enth kul berapa aku sendiri lupa haha…
yg aku tahu aku sempat mimpi..

pas tu tiber2 aku tersedar….
MyEm0.Com
aku berdebar2…
dgr org jerit2..
lari2…
berdegum2 lantai atas bilik aku nih…

korg bygkan batu tau bgunan aku…
tp punyer lahh kuat lari aku rasa bergegor bgunan wa2 tuhh…
waaa aku nih apa lagi siap bgn n berdebar….
dalm 30seconds aku dgr…
MyEm0.Com
aku tak sdp hati..
aku terus bgn n amik tudung haha
aku sendir tak tahu nak wat pe ngan tudung..
konon standby kot ade per2 kangg
hahah klakor la pulekk hekhek

pas tuu aku berdiri depan pnti…
pgg tombol…
dak2 bengong tuh masih lagii menjerit2 n lari2
takur gak aku kalo ikut2 kan…

pas tu aku panggil u met aku…
“kak ziera…bgn laa…dgr tak??”
“dgr…napa ha?”
“entahh….”

tiber2 diam….
aku beranikan buke pintu…
terjenguk2…then aku nampak ada 2 org ag yg duk jenguk2
aku pon ty
“napa sebenarnye nih??
“entah laaa…tak tahuu”

hemmm geram gak…
MyEm0.Com
kalo korg nak tahu..
aku masa tu meggigil bdnn
adehh laaa
debor2..

“ha, napa ha amik tudung?”MyEm0.Com
“entah kak….standby takut ada per2”
“hahahhaha”
MyEm0.Com
adehh tgh mlm buta kena gelakkan…

tp bile aku igt balik…entah napa aku amik tudung aku sendiri pon konfius hahaha..
MyEm0.Com
lwak dol di tgh mlm hakhak

Advertisements
Categories: my stoRy
  1. 31/03/2009 at 9:32 am

    so, apa actually yg jd mlm td cik frha?

  2. 31/03/2009 at 9:37 am

    lor…..kenape ekk dorg lari2???

  3. 31/03/2009 at 9:46 am

    hahaha…apasal sebenarnya farha…ada org gamuk ke??bagus farha…cpt je ambil tudung…berjaga2 ye tak?

  4. 31/03/2009 at 11:03 am

    pink: entah laa…tetibe diamm adehh laa…sue: entahh giler kot hahasuzi: waaa akk gelak..sy mcm dah tak betul tau haha

  5. 31/03/2009 at 11:28 am

    waa… mcm konpius je jln citer ni.. tergantung.. huhu.. ape sbnrny blaku? adusss.. sungguh aku tak fahamm 😛

  6. 31/03/2009 at 11:51 am

    ura: tu r nok story dok reti hahah..tu lah hakikat yg melanda kat diri ha mlm td hakhak

  7. 01/04/2009 at 4:40 pm

    hekhekk. tgh2 tdo,kjt pa ayg abg.. dia org main tol nusuk kot..hehe

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: