Home > frust, marah > tenSioN nGan PnP~~~

tenSioN nGan PnP~~~

adehhh…sekrg kul 1:44pg…
MyEm0.com
aku melaporkan dr meja study biru aku di bilik 206 wa2…

aku baru je siap wat keje PnP..
tuk Tugasan 1 (individu) n Tugasan 2 (Group)

adehhh….
pening aku ngan subjek nih…
kalo lec tu ajo betul2 rasenye tak susah kot..
tp die ngajo g2 g2 jekk….

dah laa maklumat tak penah sama…
kelas lak asik batal jekk…
MyEm0.com
pas tu selalu ckp subjek ni susah la..itu la..bla bla bla…
MyEm0.com
eeee geram tauu…

ikut hati nak aje aku boikot kelas nih…
sekrg nihh bukan aku je yg pening…
satu kelas tension ngan kelas nih…
waaa!!!!!!!
MyEm0.com
kesian aku n dak2 kelas huhu

tulun2…
MyEm0.com
aku dah pening ngan subjek nihh
aku taget lulus jekk hakhak
sengaL!!
tak kira r…
MyEm0.com
penat dah pk subjek nihh
ni pon mcm nak termuntah aku siapkan keje nih…
kecoh satu kelas…
adeh laaaa
MyEm0.com

Advertisements
Categories: frust, marah
  1. 26/03/2009 at 8:47 am

    sbr ajelah…

  2. 26/03/2009 at 11:57 am

    Hah, apa lagi ot klas tu. Heheh. Sabar la, yg bulat tak kan dtg bergolek…

  3. 26/03/2009 at 6:22 pm

    iera: ngah bersabar r nih..huhu..tp tension tu still ada…lagi2 nak final dah niioasis: memang bulat tu takkan dtg bergolek..tp kalo tak de org yg tolong tolakkan mana sy nak dpt bola tuh…huhu

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: