Home > tag > taG froM uRa Lagi~~

taG froM uRa Lagi~~

MyEm0.Com
adehhh…asal kena tag jerkk tak lain tak bukan mesti from mek gha nih…rajin bebenor dier jwb tag n bagi tag hehe…disebbkan aku ngah tak der hati nak wat esement so aku dgn rela hati menjawb tag dr ura nihh…

jooommmmmmmmm…..
MyEm0.Com

tag rulez :
1) anda di kehendaki mengambil 3 pic di bahagian muka
2) pastikan di crop
3) setiap 1 pic hnya boleh menampakkan 2 atau 1 anggota sahaja!
4) huraikan sedikit ttg pic itu
5) Tag sesape je asal lebih 5 owg.
*senang kan?

waaa ni ler 2 mata aku yg ura ckp besar tuh…ermm besar ke??? ni pic aku crop masa aku ngah senyum so tak nampak sgt besr…tp hakikatnye memang besar pon mata aku nih…my sibling pon memang besar2 mata haha…dah anugerah allh yg maha esa kan…

MyEm0.Com

waaa ni bibir aku…sebeornyer aku nak tunjuk gg aku hahah…atas je tersusun rapi…kat bwh jarang2 wakakak nasib baik kita senyum nampak gg ats je kan..kalo tak kompom aku takkan senyum cam kat atas wahahah

org yg aku nak ialah———————>MyEm0.Com

1) miss RAMA-RAMA yg cute tuhh

2) cik ABG CYG

3) miss PIKOK yg rajin tuhhh

haaa ni je lah yg bertuah tuh…hehe..k selamat menjawabbb…

Advertisements
Categories: tag
  1. 06/03/2009 at 3:52 pm

    waaa.. lips ha sgt menggoda jantung ura.. meh kiss skit.. hakhakhak.. ha yg goda ura tau.. hehehe

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: