Home > family > anoK seDarE aKu~~

anoK seDarE aKu~~

hahah ni pic yg aku dpt dr kaktie aku….magrib2 dpt mms ngatkan sapa lah y g bg…bukak2 tgk muke si genit nih..adehhh comey tak??? haha amilin dah besarr…cyg amilinnn!!!
tu yg kat belakang tuh abg amir..hehe elok laaa 22 muke sama adeh laa…hehe
Advertisements
Categories: family
  1. 02/03/2009 at 10:26 pm

    comey ny amilin ngn amir.. waa.. nak anak gok.. hakhakhak…

  2. 03/03/2009 at 9:26 am

    amir amilin… nice combination 🙂

  3. 03/03/2009 at 9:59 am

    huish…comel ank sedare dia

  4. 03/03/2009 at 11:23 am

    ha…bakpe sgt comel ni!doh la putih gebu..k.tie mn mende ms pregnant?amilin tu gurl ke boy?hehehhe

  5. 03/03/2009 at 1:29 pm

    pinky: oitt nak anok kawen le cepat2..nanti ikut muker wan hahahahramzi: tu r sesuai jerk 2beradik tuh…heheh masa kakak sy bg nama tuh tak persan pon dekat2 hehesue: memang cute pon…aku tak sabor nak balik jumper si genit 2 org nihhyani: yanii, dok tahu lahh kaktie tuh….masa pregnanti alahan teruk gilerr..mcm mayat idup…tup2 kuor adehh la…mcm anok patong hahah..amilin tu gurL..sebijik muke amir maser kecik..yg peliknye masa amir kecik org ngatkan gurL..ni amilin org tegur lelaki haha…

  6. 04/03/2009 at 8:30 pm

    aiii amilin.. besor doh, nok same bsr dgn amir doh.. hehe..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: