Home > tag > taG kaNtoi froM uRa

taG kaNtoi froM uRa

rulez..
tag yang mempunyai tajuk kantoi šŸ˜›
berikan pict yg anda rs unik n lawak sgt
pict mestilah berkaitan dgn diri kamu..
gambar awk laa..
tidak sesuai utk kanak2 yg berumur dua belas thn..
hanya 5+5 sj utk di tagged..
Berapa umur awk & keputusan pekse UPSR awk??
– umor?? waa memang kantoi siot…ermm besday aku 1/4..ikut bulan lom ag..ikut tahn dah 24
– UPSR?? masa aku nih first 5A..so dengn banggernyer aku dpt 5A hehe
Beri 4 ciri lelaki pojaan awk??
adehhh..malu ler hekhek
– sedap mata memandang (bak kata uts pie, awak tgk muke dier jgn sampai tahap awak nak muntak)
– educated
– leh terima aku seadanya
– of cos la yg baik2
Sila siarkan 1 pic awk dlm berkeadaan :
1) muka semasa menjawab tag tanpa mengubah pape pown jgn ubah

haaa pic nih masih fresh tuhh..kawab tag di wktu magrib duk nunggu isyak..heheh..muker penuh dgn chy hekhek (perasan tak hbs2)

2) keadaan selepas diubah dgn cdkit touch-up

adehhh ni je yg aku mampu….haha tak pandai nak ngedit lee hekhek..per2 pon aku berjaya gak mengedit hakhak

3) keadaan semasa bergambar bersama budak2/your famili/kengkawan

hahah ni pic sengaL aku ngan kezen n adik aku wahaha….best2…

4) muka dgn senyuman tertutp x nmpk gigi

pic ni aku amik masa b4 gi lab hehe muke tembam hukhuk

5) muka dgn senyuman manis yg nmpak gigi


6) apakah yg sdg di tangan anda sekarang ? – ketip kuku (hobi di masa lapang mengetip kuku wahaha kantoi sioott)

7) hahahaha,silelah siarkan gambar2 unik anda..tidak sabar rasanya mahu melihat!

adoyaiii…aku dipenjara kasihh…ni adek aku laa nih snap..duk syok2 tgk posing maut huaaa….tp unik ke??? entahh aku main letak jerkk hakhka

*satu pic semasa baby dan berapa umo kamu. – tak der laa…huhu sebb maser tuh aku tak pandai nak posing2 maut nih wakakka

*apa pendapat awk tntng tag yg di beri buat oleh KAMI? – entah..mcm sengal n mengkantoikan org jerk…tp aku jwb sebaik yg mungkin..bak kata dak2 AF :”wat yf terbaikk”

mangsa yg bernsb baek yg kne tagged ! -errmm aku mls nak tag org…kalo korg free n rasa nak wat korg wat lah ye….hhehe

Advertisements
Categories: tag
  1. 02/03/2009 at 9:44 pm

    waaaaa… jawab jugak.. hehehe.. walaupun bz.. tahniah3..

  2. 02/03/2009 at 10:40 pm

    hmmm.. tahniah3.. jawab gok ha walaupun agak bz.. hehehe.. tahniah3..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: