Home > tag > taG tuK kOraNg~~~

taG tuK kOraNg~~~

aii guys..tetibe aku tersgt lah rajin nak buat tag..ermm tag nih hasil tagn aku ler….tetibe terdtg idea kat kepala otaak aku yg ala2 senget dohh…sebb?? sebb terlalu byk keje yg nak diwat hakhak sengaL tol aku wakakak..

ok sila ikut arahan yg diberikan seperti di bwh ye..

ARAHAN: ANDA DIKEHENDAKI MENSTORYKAN KESAH OR PERISTIWA YG KORANG RASA:-

1- PALING LUCU @ KELAKOR
2- PALING SEDIH
3- PALING BODOH
4- BIASA JERK

SETERUSNYA KORG DIKEHENDAKI MENYENARAIKAN 8 ORG YG KORANG NAK TAG KAN HEHE…

dan dengan ini aku dengan bangger nyer nak tag kat…………………… taa daaaa!!!!!!!!!!!

org2 yg bertuah itu ialah

1- ura
2- abg syg
3- cik kmar
4- rama-rama
5- miss anne
6- pikok
7- sir nik
8- hannan

hahah…hope korang enjoy it!!!!

Advertisements
Categories: tag
  1. 15/02/2009 at 10:05 pm

    mana ley ha tag ura.. ura da kena tag ngn syariniey ni.. waaa.. tak pe3.. siap ha nnt.. hahaha

  2. 15/02/2009 at 11:25 pm

    🙂

  3. 16/02/2009 at 7:54 am

    pahha…hannan tu nick nisakan?

  4. 16/02/2009 at 5:33 pm

    waa….pesanan tuk ura..tak baik berdendam hakhak…hanizah: a`ahh hannan tu nisak lerr heheh

  5. 16/02/2009 at 5:57 pm

    aii, dah jwb le.. tgk le kt blog abg..hehee

  6. 16/02/2009 at 9:20 pm

    tag utk sy??wakaka..prasan btoii!!

  7. 17/02/2009 at 9:46 am

    cani punye tag pun adu ek

  8. 17/02/2009 at 12:00 pm

    noorafiqah: aahh..tuk awak hekhekchi am: haa tgk2 awak pon di tag ahakss

  9. 17/02/2009 at 10:41 pm

    da jwb pun..hehenway, tenkiup sbb sudi tag sy..hav a nce day..

  10. 18/02/2009 at 8:27 pm

    pikok: waaa semangt awak jwb..sy kena gak tp tak sempat ag nak wat byk keje sekrg

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: