Home > koLeksi, my stoRy, random onlyy > ABM_LanGkaH 1

ABM_LanGkaH 1

waaa..aii ni ler yg aku duk bertungkus lumus siapkan ABM aku..see hasilnye hekhek..tak le cantek sgt…tp aku puas hati ngan apa yg aku wat..sbb??? laaa dah sah2 hasil tgn aku..bukan hasil air tgn aku..kang basah plak kertas2 aku nih hekhek…..haii aku present ari selasa nih…waaa takut gak…hope dapat wat yg terbaik…KWAN2!!! DOAKAN AKU HUHU…

so…keseluruhannyerr..ada 3 kad..waaa siap print n potong…bhn2 yg digunakan pada waktu itu ialah gunting, gam, manila kad, kertas warna, dakwat printerr (penting weiii, kalo tak de camner aku nak print hekehk), printer sekali, laptop kesygan, marker pen yg berwarna warni, pensil, pemadam n pembaris..hakhak…

so inilah hasilnye…waaa…tak cantek sgt pon sebenarnye…sebb aku tak kreatif..waaa tu ler kelemahan aku hukhuk…takpe..aku percy aku ada kelebihan kot lain (motivasi diri sendiri) huhu…

korang leg bc tak tuh?? hakhak…so sama2 lah kita memartabatkan tulisan jawii ahakss

Advertisements
Categories: koLeksi, my stoRy, random onlyy
  1. 15/02/2009 at 12:36 pm

    yeee, siap dah abm ayg.. cantik.. gd lux present selasa ni.. buat trbaik..

  2. 15/02/2009 at 9:50 pm

    hmm.. comey3.. terharu.. waa.. tak de kena ngena hakhakhak

  3. 16/02/2009 at 5:34 pm

    hahah tibbeeeee jerk ura nihh…semngat weii ha watt…heheh

  4. 16/02/2009 at 9:10 pm

    cantik tulisan jawi die

  5. 18/02/2009 at 2:08 am

    Auuum !Salam ziarah

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: