Home > my stoRy > __AsSigNmenT aKu__

__AsSigNmenT aKu__

adehhh…di sini aku dengan bangganyer nak listkan sume keje aku yg kompom aku kena wat…huwaaa…tgk cam tak byk..tp byk…ehh tgk cam byk…ehh memang bykk hakhak…mengong ayat aku..aku sendiri tak phm..maklum lerr otak ngah jem..

ni pon aku baru jerk balik dr jumper Ust Ramlee…hehe dr perckpan dier…satu negeri ngan aku…walaupon sepetang penat ngadap laptop wat projek 2..hampir jem otak aku…huh..tp disebab persoalan akidah yg konfius..aku n umet kuatkan semangt g jumper ustaz…tak ramai pon..dlm 10org jerk td…tp alhamdulillah….terjwb persoalan tuh..thennn aku akn mula lah taip esement hukhuk…

ni balik pada tajuk asal…adehhh meh aku listkan keje2 aku yg bg aku menimbun (kalo korg rasa skit ikut korang ler…ni hal aku hekehk)

1- projek AL; projek 2, 3 n 4
2- BI; chapter 2 n 3; edar questionnaire
3- akhlak; esemen individu (tawakal)
4- ekonomi; esemen n slide then present
5- etika profesional; kupasan kes n present
6- akidah; al-syafie; esement n present (grouping), ibnu taimiyyah (individu)
7- mikroteaching; tiap2 minggu kena ngajo; wat ABM

haaa…ehh tujuh jerk…waaa byk r tuh…sebb take time cari bhn n nak taip..duk rushing sana sini…lagi2 tang projek AL tuh…nak terjojol biji mata ngadap laptop…huwaaa…glepor dohh…

pesanan tuk aku sendiri…”BUKAN SENANG NAK SENANG, JADI IKHLASKAN DIRI, INSYA-ALLAH HASIL YG KITA DAPAT TU BERBALOI”

semangat2!!!!!

Advertisements
Categories: my stoRy
  1. 11/02/2009 at 7:58 pm

    a ah syg.. byk btul smpai 7 asgmnt.. hardworking syg, smg dpt carry mark yg trbaik..

  2. 11/02/2009 at 8:51 pm

    insya-allahh..doakan ayg maintain ag sem nih n naik ag result hehe

  3. 11/02/2009 at 8:52 pm

    insya-allahh..doakan ayg maintain ag sem nih n naik ag result hehe

  4. 11/02/2009 at 11:17 pm

    hehehe.. amin.. ura doa ha bjaya.. jgn lupa doakan ura sama eh..

  5. 12/02/2009 at 10:07 am

    ura: insya-allah kita dah janji sama2 berjaya…

  6. 12/02/2009 at 2:19 pm

    ok syg.. abg doakn ayg brjy..

  7. 12/02/2009 at 4:39 pm

    tq cygg..ni pon ada penambahan esement agg..huwa bukan 7 doh nihh 10 esement huhu

  8. 12/02/2009 at 9:36 pm

    hehe.. lect nk tlg le tu yang, dia bg byk2 asgmnt.. kimslm kt lect ayg..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: