Home > marah > uiihhhh~~~GERAMMM!!!

uiihhhh~~~GERAMMM!!!

hye guyss!!!!!!!
aku geram gilerr nih..mahu tak nyer..tenet jem dlm bilik aku…nak aje aku sapu kat roti tapi jem nih dah basi huwaaaa gerammm siottt…

ni aku on9 kat cc jap..kebetulan nak update anti-virus aku nih…duk bising jerk bunyi2 tak update…hurgghhh kalo tak tanye aku nak turunn…keje byk ler…

ni tenet nih satu hal…aku dah la kena wat keje on9 kat elearning…dier main jem2 plak..eeeee geram aku.,…sabor je lah yg aku tahuu…

ni jap ag aku nak koment kat buku komen cc…hahahah hak pengguna mesti dipertahankan..kalo tak aku tuntut rm110 aku…perghhh geram sioottt!!!!!

k lahhh aku kejap je nih..siryy sbb aku jarang on9…waaaa

Advertisements
Categories: marah
  1. 09/02/2009 at 9:26 am

    waaa, intenet pn ssmbut thasipusang gok..haha

  2. 09/02/2009 at 10:49 am

    hakhak….abg nihhh ada2 je..

  3. 10/02/2009 at 7:49 pm

    sabo3.. waaa.. nnt ok laa tenet tu..u

  4. 10/02/2009 at 8:06 pm

    dah ok dahh hehe

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: