Home > sajak dan luahan hati > hari iTu…

hari iTu…

haritu…
satu hari aku majok…(1hr mcm setahun)
entahh…
tetibe hati aku terluka..

haritu..
aku rindu sgt…
setiap saat aku menanti pesanan dr dier…
ada…
tp aku tak bls…
hati aku terseksa…
rindu sgt…
tp hati aku merajokkk
biarlah…

haritu…
aku tertekan skit..
aku kecik ati..
dier ckp…
“yang, zira anto msj kat abg”
aku tekejut…
aku bls
“zira mana ni?? kakzira tak de no abg..”

dan sbb tu
aku terus merajokk
aku terfikir..
napa mudah sgt aku merajokk
aku pk logik..
pompuan tu die tak kenal..
tp hati aku merajokk

haritu…
aku cri kwn baik aku…
aku luahkan segalanya..
aku dah lega..
tp aku tetap merajokk..

dan mlm tu..
aku tak dpt nak menanggung rindu
aku bls msj dier..
mlm tu jgk aku menangis…
aku rindu…
maafkan aku…
berkali2 aku mintak maaf…

ya aku syg dier…
aku cintakan die
sbb kata kawan aku…
cemburu tanda syg…

abg…
maafkan ayg…
LOVE U SO MUCH…

Categories: sajak dan luahan hati
  1. 08/02/2009 at 9:37 pm

    hmm..jeles mmg tnda syg.. tp jgn laa lebey2 tau.. sbb nnt cepat boring.. huhu

  2. 09/02/2009 at 9:23 am

    love u soo much syg..

  3. 09/02/2009 at 10:21 am

    ura: tak majok doh…hehe..abg: love u too

  4. 11/02/2009 at 11:28 pm

    eley..ha mana ley ngajuk lama2 ngn a.arol kan?? hehehe..ura tau..a.arol : pok pale ha klu ye ngajuk ag.. hakhakhak

  5. 12/02/2009 at 10:11 am

    ehh ura..abg arol syg ha…tak sampai hati dier nak pok pale ha hakhak…jgn jeles…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

